Mijne doet wel alles en heeft net helemaal alleen de schuilstal geplaatst, maar zelf leveringen regelen en aankopen doen laat hij wel aan mij over

Ik mag verder echt niet klagen hoor. Trots op hem

Naast de stal komt vlierbes en gele kornoelje. De paddock eilanden worden bottelroos en meidoorn (omheind).
De hoeken zijn ook vrij van tegels, daar komt ook bottelroos aan de ene kant en duindoorn aan de achterkant. Bottelroos en meidoorn zijn besteld. Dat wordt nog een stevig karwei om alles te planten, te omheinen en nog 50cm gaas aan de onderkant te monteren zodat ze er echt niet aankunnen. Ik zie het allemaal al voor mij, maar het groeien vergt wel wat geduld vrees ik.
@Dais: Misschien tijd om een paar dagen verlof onder het mom licht therapie in te plannen

Poetsplaats hier is beton. Minder goed is wel de waterafloop. Mijn merrie moet er altijd plassen. Dus voor nu maar even een emmer vlas die steeds klaar staat. Rubber tegels vind ik geweldig, maar enkel voor buiten of schuilstal. Wordt echt vies als daar urine onder en tussen blijft zitten die niet weg kan.