Ik heb zelfs een videostand om het fototoestel bedenk ik net, zou dus helemaal goed kunnen komen (uhhmm nu nog technisch inzicht

edit: typo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imker schreef:@Diana, ik zou het het interessantst vinden als we diverse zendingen van diverse merken testen, om te zien of er continuïteit in de leveringen zit.
imker schreef:Kijk, dan gaat het al de goede kant in.
Even een lijstje dan:
Imker:
250gr. Eco groen (jan. '09)
250gr. Eco grijs (jan. '09)
250gr. Strovan (jan.'09)
Dobbel:
250gr. Eco geel (04-03-09)
Kunnen jullie zelf even knippen/plakken en het lijstje aanvullen, oké?
Diana, gebleken is dat er per pallet zelfs grote verschillen in kunnen zitten, dus bijv. degenen die samen één pallet delen, hoeven niet ieder wat in te brengen.
Ik doel dan meer op degenen die zelf zakken hebben van een eigen levering, daar zit dus ook regelmatig kwaliteitsverschil in. Als we die dan ook kunnen testen. Ik bedoel kortweg: jij hebt een zending Eco, ik heb een zending Eco en Dobbel heeft een zending Eco. Eígenlijk zou daar geen verschil in mogen zitten, maar dat gaan we dan (ook) testen.
Ik vertrek even met mijn jongste (weeer) naar de HA, ik kom straks even kijken naar de vorderingen hier.
dobbel schreef:imker schreef:Kijk, dan gaat het al de goede kant in.
Even een lijstje dan:
Imker:
250gr. Strovan (jan.'09)
Dobbel:
jennyk
250gr. dolsma (febr. '09)
Diana, gebleken is dat er per pallet zelfs grote verschillen in kunnen zitten, dus bijv. degenen die samen één pallet delen, hoeven niet ieder wat in te brengen.
Ik doel dan meer op degenen die zelf zakken hebben van een eigen levering, daar zit dus ook regelmatig kwaliteitsverschil in. Als we die dan ook kunnen testen. Ik bedoel kortweg: jij hebt een zending Eco, ik heb een zending Eco en Dobbel heeft een zending Eco. Eígenlijk zou daar geen verschil in mogen zitten, maar dat gaan we dan (ook) testen.
Ik vertrek even met mijn jongste (weeer) naar de HA, ik kom straks even kijken naar de vorderingen hier.
Citaat:Even een lijstje dan:
Imker:
250gr. Strovan (jan.'09)
Dobbel:
jennyk
250gr. Dolsma (febr. '09)
Flosje446/ riekster
250gr Dolsma (febr. '09)
Citaat:Even een lijstje dan:
Imker:
250gr. Eco groen (jan. '09) TARWE
250gr. Eco grijs (jan. '09) TARWE
250gr. Strovan (jan.'09) TARWE
Dobbel:
jennyk
250gr. Dolsma (febr. '09)
Flosje446/ riekster
250gr Dolsma (febr. '09)
Diana
250gr. Ecobodem
Fitzroy schreef:Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe de oude Top-korrel zich verhoudt tot de overige merken, dus ik zou het wel fijn vinden als deze ook getest kan worden.
Zou je dat willen, Jenny?