Nou, gisteren ook nog met een hond naar de da geweest, ik kan er geen meer zien. Rug of bekken klachten. Pijnstillers gehad, meteen doorgereden naar de osteopaat en nu rust houden.
Arm ding.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik ben een beetje aan het kijken naar een handige warmwateroplossing voor stal. Ik heb geen afvoer, dus wassen doe ik liever buiten de stal. Nu sleep ik met warm water van binnen, wat prima gaat, maar misschien kan het handiger.
Hebben jullie toevallig ervaring met een campingdouche of mobiele washer? Ik kan dan geen variant vinden met een verwarmingselement, dus ik vroeg me af of er dan iets van een dompelbare boiler/los verwarmingselement in te hangen valt?
_Lorette_ schreef:Ik ben een beetje aan het kijken naar een handige warmwateroplossing voor stal. Ik heb geen afvoer, dus wassen doe ik liever buiten de stal. Nu sleep ik met warm water van binnen, wat prima gaat, maar misschien kan het handiger.
Hebben jullie toevallig ervaring met een campingdouche of mobiele washer? Ik kan dan geen variant vinden met een verwarmingselement, dus ik vroeg me af of er dan iets van een dompelbare boiler/los verwarmingselement in te hangen valt?
DubbelFun schreef:Het schijnt dat niet alleen maneges er veel mee stoppen, maar ook pensionstallen kappen er 'massaal' mee. Veelal zijn de hoge kosten aanleiding, maar tel daarbij op het wolvengebeuren (wat in de randstad nu nog minder speelt) en 1 + 1 is al snel 2.
MaritB schreef:Dat vind ik dus ook, of ze moet ze er na onder een solarium kunnen zetten.. ik vind buiten warm douchen alsnog koud in de winter haha..