Gelukkig hebben we camera beelden

Mirna had de buitenkraan vol open gedraaid en heeft heerlijk staan spelen en plonzen in het water. Voor deze keer is het haar vergeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:We waren een paar uur van huis en thuis aangekomen was de paddock en een stuk wei 1 groot waterballet.
Gelukkig hebben we camera beelden![]()
Mirna had de buitenkraan vol open gedraaid en heeft heerlijk staan spelen en plonzen in het water. Voor deze keer is het haar vergeven
boemel schreef:We waren een paar uur van huis en thuis aangekomen was de paddock en een stuk wei 1 groot waterballet.
Dais_ schreef:Hier (zeeuws-vlaanderen, Zeeland) regent het ook al sinds vanochtend. Ik werd wakker van de regen en ben gelijk naar buiten gerend om te zien of het echt was![]()
Zo maar eens gaan uitmesten in de regen
_Lorette_ schreef:Ik moet t.z.t. ook een plannetje maken. Niet zo ingewikkeld als voor jullie... Voor mij staan er alleen nog jonkies klaar en die kunnen over 1.5 jaar pas iets. In de tussentijd zou ik wel iets willen rijden om een beetje aan de gang te blijven. Maar ook ik moet afwachten wat de bevalling doet met mijn lijf en hoe het is om te leven met een baby (dit was nooit mijn toekomstplan en ik denk er alles behalve licht over). Maar het is absoluut niet de bedoeling om mijn paardenhobby op te moeten geven. Het liefst zoek ik over enkele maanden weer een paard om te rijden.
Solleke_Noah schreef:Herkenbaar al die overwegingen... ik heb er maar gewoon nóg een paard bijgekocht toen ik indertijd met dezelfde twijfels zatnu heb ik er dus vier
Karin_deB schreef:Gisteren even momentje van stress. Ik ging de trailer ophalen bij een vriendin (uur rijden) en toen kreeg ik de verlichting niet aan de praat.
Vindt een remlichten en knipperlichten toch best fijn op een trailer(plus dat het gewoon verplicht is).
Uiteindelijk met een ander koppelstuk toch gelukt![]()
Over klein uurtje vertrekken we.
Paardengedeelte is al ingeladen en klaar, nu mezelf nog douchen en inpakken