Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arme hond!
huis is nog niet bewoonbaar en dus nog geen internet en mijn mb's zijn op dus heb Bokt dan ook 3 weken niet gezien
ik probeer straks ff alles bij te lezen
vanwege het weer iets eerder dan gepland; hij kon op de pensionstal niet schuilen met dat warme weer. Wat hij bij ons thuis wel kan en daar ook deed. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem dan weer volop in de zon te zetten bij de pensionstal. In goed overleg met de stalhouder definitief over verhuisd. Wat een topbeslissing wat heerlijk om de hele dag van mijn ventje te kunnen genieten
en natuurlijk ook zijn kleine vriendin die nu helemaal gelukkig is dat ze gezelschap heeft!
wat een verademing dan he
Fabster schreef:Eerste prijs erhoging van het hooi al voor mijn kiezen gehad. Grote pakken gaan van 50 naar 60 euro per pak. Blij dat ik nog goedkoop hooi ergens anders heb.
We hebben totaal iets van 150-200 meter slang, deze zomer 50 meter bijgekocht omdat het anders echt niet te doen is met sproeien 
Maar de hoogte is hier 1,45m met drie draden. Grootste paard is 1,60m en de kleinste is 85 cm. 

Heb in mijn kast ook nog spullen van mijn overleden paard liggen, dekjes, halster, hoofdstel en peesbeschermers. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Weggooien/verkopen kan ik niet over mijn hart verkrijgen, maar het ligt alleen maar in de kast aangezien het engelse spullen zijn en ik nu volledig over ben op western. Denk dat ik het maar in een opbergdoos op zolder zet o.i.d. Gelukkig kon ik alle dekens gebruiken voor mijn andere paard met dezelfde maat, dat scheelt weer
palousa_boy schreef:Fabster schreef:Eerste prijs erhoging van het hooi al voor mijn kiezen gehad. Grote pakken gaan van 50 naar 60 euro per pak. Blij dat ik nog goedkoop hooi ergens anders heb.
Wees blij dat je er maar een paar per jaar voert en geen 5 per dag
Wij hebben het ook echt overal opgeslagen, in de stal, onder de kapschuur, stro ligt achter in de gang in de stal en wat losse balen in de box van mijn mini. Je moet wat om wat voorraad te hebben met dit weer