Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moooi ts, een jaloersmakend beeld. Fijn zulke ontspannen blije paardjes!
Little_Gift schreef:Wat ouder? 9 jaar???? Jeezes een paard is pas volledig volwassen en uitgegroeid op 8 jaar dus nee, 9 jaar is écht niet al wat ouder!
Heb zelf een sportmerrie die nu 9 jaar is en die is nu pas echt volledig geestelijk en lichamelijk volwassen!
Een beetje basiskennis is ook niet slecht als pensionhouder namelijk hé zeg!
Little_Gift schreef:Heb het toch niet over de rug in kwestie noch het kennis hebben over ziektes weet ik veel wat nog allemaal?
Heb het over het niet weten dat 9 jaar niet "al wat ouder" is! Dat bedoel ik met basiskennis!
joyce_dafia7 schreef:Ze is inderdaad wat ouders.. ze is 9 jaar...
[ [url=m/PwIR37.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vriendschap is samen eten
[ [url=m/bFyR13.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samen van 1 plukje eten..
marion82 schreef:Ik heb deze via Facebook. Had een advertentie geplaatst in een paardengroep en kreeg deze in een reactie.
Heb er 20 euro voor betaald.
Ik heb er nog wel 1 nodig, maar dat kan ook een palletbox zijn
, maar die komt er dus ook hihi
. Ik volg al sinds het begin en vind het zo'n leuk topic om te volgen!! Ben erg benieuwd nog naar hoe alle kasten bij elkaar staan, lijkt me een leuk gezicht
zo knap ook hoe dat zelf gemaakt hebt! Little_Gift schreef:Heb het toch niet over de rug in kwestie noch het kennis hebben over ziektes weet ik veel wat nog allemaal?
Heb het over het niet weten dat 9 jaar niet "al wat ouder" is! Dat bedoel ik met basiskennis!