_Gerdien_ schreef:Hoi hoi
Ik kom even binnenvallen
Hoe scheren jullie de benen van een vos/bruine op? Ik heb nu aardig kleurverschil .. meh
Hihi t zelfde als jij het doet blijkbaar want we hebben allemaal kleur verschil!
wordt na 2 weken minder. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig hoef in me maar te ergeren aan 1 voet. De rest is wit
inderdaad gelukkig een dekentje om! Hier staat alles ondertussen al zonder dekens. Ben ik heel blij om, de wintervacht op de niet geschoren delen komt er ook mooi af en ik moet zeggen dat de Magic Brush echt heel fijn is! Dit is het eerste jaar dat ik hem gebruik, heb hem eens gratis gehad bij een bestelling van Divoza en werkt zo goed om de haren weg te halen! Heleennn schreef:Bij ons staan ze op stal, binnenkort kunnen ze eindelijk weer op de weide ipv paddock. Hier in België is het echt al aardig 'warm'! Schommelt constant tussen de 8-12 graden zonder kille wind en aangezien de mijne in jachtpatroon geschoren is en de tinker al weer vacht heeft (in oktober geschoren) kunnen ze prima zonder vind ik.
Maar even iemand naar laten kijken dus..

liekec schreef:Als je niet kunt trainen voor je wedstrijd debuut ohz door verband, dan maar zo! Heerlijk even getut. Eerste keer knotjes met naald en draad, na de eerste 5/6 van onderaf kreeg ik een tip van een stalgenootje waardoor ze veel mooier werden! Al zeg ik het zelf. Dus de laatste vier bovenaan ben ik dik tevreden over.[ [url=m/qmezM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Q9qEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
heb nu een blauwschimmel die elke nacht haar mest als hoofdkussen gebruikt en swinters overdag gewoon t land opgaat
dus spons en water is standaard gereedschap haha
dan gaan we 1 L2 en 1 M1 proef doen