Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Mijn eerste gedacht voor mijn nieuwe zadelkastIemand een idee wat er nog beter kan?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Mi_Amore schreef:Hoi,
mijn man gaat voor mij een nieuwe zadelkast bouwen.
Nu vroeg ik mij af wat voor indeling het meest interessant zou zijn.
Het zou een houten kast worden van ongeveer 2 meter x 70 x 70 of 2m x 80 x 80.
Maw, wat is onmisbaar voor een zadelkast?
Veel plankjes, of juist minder plankjes zodat je meer kan stapelen etc.
Zadelsteun onderaan, in het midden of bovenaan, waar de hoofdstelhouders,
maw, ik heb er geen verstand van en ik geraak er niet uit
Leen_ schreef:ilse011 schreef:ik weet niet of jullie de zadelkast van mijn verzorg pony willen zien..
hij is ongeveer 2 bij 2 meter
We willen alle kasten zienIk vind het altijd leuk om te kijken hoe andere het hebben ingedeeld.
_Bianca schreef:Jaaaaaaa hij is eindelijk BIJNA klaar. Ik heb hem helemaal zelf ontworpen en gemaakt. Hij is dus niet perfect, maar ik ben wel heeeel erg trots! De basis is MDF en hij is geverfd met verf van Painting the Past in de kleur Chalk, een soort antiek wit.
[ Afbeelding ]
Nu wil ik mijn kast nog voorzien van knopjes. Ik zit te denken aan de knopjes van de Ikea Hemnes-serie, maar sta open voor suggesties die wat antieker zijn.Daarnaast wil ik een tekst boven de deurtjes schilderen. Zelf denk ik aan " Saddle " in klassieke letters, maar misschien heeft hier iemand een leukere suggestie?
Edit: nog wat feitjes:
H 1,40 m
B 1,00 m
D 0,80 m
En wat hij me gekost heeft? Ik denk zo'n €60 excl. verf.
_Bianca schreef:Nu wil ik mijn kast nog voorzien van knopjes. Ik zit te denken aan de knopjes van de Ikea Hemnes-serie, maar sta open voor suggesties die wat antieker zijn. .