Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Even laten zien wat CM bij Stalker heeft aangericht
voor
[ Afbeelding ]
en na een was beurd met CM
[ Afbeelding ]
Toch best opgeknapt
banketstaaf schreef:Aartje schreef:Even laten zien wat CM bij Stalker heeft aangericht
voor
[ Afbeelding ]
en na een was beurd met CM
[ Afbeelding ]
Toch best opgeknapt
Welke CM is dat Aartje? Bij epplejeck kan ik alleen super body shine vinden
saskiamax schreef:Ik maak hem nat, wrijf het shampoo erin totdat het blauwe weg is. laat het even inwerken en spoel het dan weer uit. Doe ik iets verkeerd of het ik gewoon een raar paard?
saskiamax schreef:Ik heb even een vraagje.
Heb afgelopen zomer yellow spot shampoo gekocht voor mn schimmel omdat hij op zijn bil\achterbeen altijd een huge vlek heeft zitten van zijn mest. Ook zijn buik zit er regelmatig onder.
Nu is het probleem het werkt NIET, nouja nauwelijks. De shampoo die ik altijd gebruik is shampoo van 40 cent van de supermarkt. 2 keer zijn staart wassen en hij gaat van zwart naar wit. En de vlekken krijg ik er veel sneller uit. Vlekken die ik er niet uit krijg met CM willen er meestal wel uit met die goedkope shampoo.
Ik maak hem nat, wrijf het shampoo erin totdat het blauwe weg is. laat het even inwerken en spoel het dan weer uit. Doe ik iets verkeerd of het ik gewoon een raar paard?
Barvrouwke schreef:Even een vraagje aan deze fanclub. Ik gebruik eigenlijk altijd de goedkope versie. Meestal van Rapide
of grand national equipe. Maar bij 1 van mijn paarden zijn er veel haren afgebroken over de halve halslengte.
Het lijkt wel of de hele onderste laag manen af is gebroken. Het ziet er niet uit en is natuurlijk zonde![]()
Waarschijnlijk dus door die gel. Iets anders kan ik niet bedenken. Bij klitten dat spul erin en dan uitborstelen,
verder niets. Zal het wat uithalen als ik toch naar de CM overstap?
Of is het een no-go voor dit paard?
Queelens schreef:Barvrouwke schreef:Even een vraagje aan deze fanclub. Ik gebruik eigenlijk altijd de goedkope versie. Meestal van Rapide
of grand national equipe. Maar bij 1 van mijn paarden zijn er veel haren afgebroken over de halve halslengte.
Het lijkt wel of de hele onderste laag manen af is gebroken. Het ziet er niet uit en is natuurlijk zonde![]()
Waarschijnlijk dus door die gel. Iets anders kan ik niet bedenken. Bij klitten dat spul erin en dan uitborstelen,
verder niets. Zal het wat uithalen als ik toch naar de CM overstap?
Of is het een no-go voor dit paard?
Niet geschoten is altijd mis toch?
saskiamax schreef:Ik heb even een vraagje.
Heb afgelopen zomer yellow spot shampoo gekocht voor mn schimmel omdat hij op zijn bil\achterbeen altijd een huge vlek heeft zitten van zijn mest. Ook zijn buik zit er regelmatig onder.
Nu is het probleem het werkt NIET, nouja nauwelijks. De shampoo die ik altijd gebruik is shampoo van 40 cent van de supermarkt. 2 keer zijn staart wassen en hij gaat van zwart naar wit. En de vlekken krijg ik er veel sneller uit. Vlekken die ik er niet uit krijg met CM willen er meestal wel uit met die goedkope shampoo.
Ik maak hem nat, wrijf het shampoo erin totdat het blauwe weg is. laat het even inwerken en spoel het dan weer uit. Doe ik iets verkeerd of het ik gewoon een raar paard?
Queelens schreef:Barvrouwke schreef:Ja, maar straks breekt de rest ook af... Beetje zonde voor een fries.
Nu gebruik ik niets...
Vanuit de grond van mijn hart: van CM gaan ze echt niet meer verder afbreken. Wonderspul