Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Loonwerkers...... ik heb maar gebeld hoelaat dat die kwam, wordt het 1500 omdat de eerste ladingen zand ( toplaag) te slecht was
Nu had ik dus net om 1430/1530 rijles. Kon het gelukkig naar morgen verzetten
Net uit verveling de voortuin maar geschoffeld. Huis is gepoetst, ik heb al gekookt maar stilzitten lukt mij niet
Balen van je hooi, zonde DF
Lynn_Nikita schreef:mannen......loonwerkers....
Waarom zijn ze zo eigenwijs??
2.5 uur later dan gezegd was hij er nu net eindelijk maar....
Hij kwam, probeerde en vertrok
Was een spoor in het pad door de nattigheid en hoe hij ook stuurde, de achterkant duwde hem vooruit ipv opzij. Nu komt hij vrijdag of zaterdag terug met tractor en hoopt dat hij daarmee de draai krijgt, i ben benieuwdm betwijfel het.
Tja, niet leuk voor hem, extra werk voor gratis zand maar ik heb het tig keer duidelijk gezegd
DubbelFun schreef:Mod Nicole288 schreef:Het is zo gezellig in dit topic dat niemand door heeft dat het al ver over de 500 pagina's zit?
Willen jullie een deel 8 maken? Dan kan dit topic een slotje krijgen voor het databeest zich erin gaat verslikken
Wie voelt zich geroepen??
Robijntjah schreef:Zo ik ben weer onder handen genomen. Wat meer dan vorige keer want het kon. Ben nog steeds blauw blijkbaar en mijn bekkenrans is geïrriteerd. Maandag weer terug en het voelt nu alsof mijn benen niet vast zitten aan mijn lijf
Robijntjah schreef:Door een manueel therapeut. Ik moet ook wel zeggen dat dit echt wel een vervelende pijn is, ik ben echt geen mietje maar heb de afgelopen anderhalve week flink gehaald.
Belker schreef:Sterkte Robijntjuh en Kojack.
Als het regent is het minder erg om niet op een paard te kruipen