Belker schreef:
Aaahw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Nu kreeg ik in mn beoordelingsgespek te horen dat mijn uitstraling op mn paard opener en vrolijker was dan op mn werk en dat ik daar op mn werk aan moet gaan werken
JudithO schreef:En heel eerlijk, met een kettingzaag op een ladder is ook echt het domste wat je kunt doen. Verstandige vent heb je
boemel schreef:DubbelFun, ja moest inderdaad voor akkoord tekenen en dat heb ik gedaan. Ben blij dat ik van m af ben en geen zin meer in nieuwe gesprekken en discussies. Lekker achter me laten!
Joyce, goed idee met rijkleding richting werk![]()
Las ook nog een mooie vergelijking met blije gezichten in de kroeg ha ha.
Ik zie mooi snoeiwerk en een mooie stal in opbouw!
En hoop voor Solleke dat het grondwerk start.
We kregen leuk geld terug van de energierekening, heb wat trouwshoots in de planning staan en dus extra inkomsten. Blij dat we weer wat klussen kunnen laten doen, want zelf zijn we momenteel zelf een stelletje bejaarden.
boemel schreef:Ik help het je hopen, want -mits binnen hetzelfde bedrijf- worden die dingen gewoon doorgegeven...DubbelFun, ja moest inderdaad voor akkoord tekenen en dat heb ik gedaan. Ben blij dat ik van m af ben en geen zin meer in nieuwe gesprekken en discussies. Lekker achter me laten!