Wat leuk, meerdere bokkers uit die regio! Wanneer jullie handige adresjes voor mij hebben qua aanleggen paddock etc dan heeel graag pm!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Dat heb ik altijd met DPD. Staat in de track & trace dat het bezorgd is, maar heb ik nog niks ontvangen
Maartje_M schreef:Oh dat is wel een next level wild Libera
Libera schreef:Ja, als je 5acres of meer hebt mag je op eigen land schieten. Geen beschermde dieren natuurlijk, maar coyotes zijn gemeen en pakken vaak een hond of een kat. Of de kippen als ze erbij kunnen. Probleem met coyotes is dat ze in groepen werken en zo dus ook redelijk grote prooi kunnen pakken (zoals een veulen...)
Lynn_Nikita schreef:en ik zie ze meer, ik kijk uit mijn raam en zie wat ze doen. Je krijgt zoveel meer van hun doen en laten mee dan als je er 2 keer per dag een half uur bent
Lynn_Nikita schreef:Ik vind het juist een stuk fijner dan toen ik ze in eigen beheer had maar niet aan huis, Het is dichterbij, ik heb stroom en water, kan tussendoor naar binnen, die luxe had ik eerst niet.
Enige nadeel zijn de bomen van de buren achterin, alles ligt nu vol met bladeren en de bladblazer die ik heb werkt op stroom en zoveel verlengkabels heb ik niet. Geld voor een zware op benzine heb ik nu helaas ook niet en harken is onbegonnen werk. Hoe doen jullie dat?