Ik heb vanochtend ook alleen onder dak hooinetten gevuld. Wat een pokke weer met al die regen en dan ook nog die wind erbij. Niks aan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirrr schreef:Had me dat ook al wel afgevraagd van die naam kvulden.

Dat gebruik ik zo vaak!! Hahaha 
) regen vind ik nog niet zo erg, maar die wind
_Lorette_ schreef:Ik heb ze binnen gelaten en laat ze los zodra het iets minder hard regent. Wat een ellende.
vanmiddag gaan ze vlinderen/polijsten, vanavond om 22.00 zijn ze klaar
Morgenochtend doen ze de benedenverdieping.

_Lorette_ schreef:Ik heb wel eens vreselijk in de rats gezeten om een naderende onweersbui en het hooi op het land dat elk moment gewikkeld zou worden.
good memories.
_Lorette_ schreef:Ik heb wel eens vreselijk in de rats gezeten om een naderende onweersbui en het hooi op het land dat elk moment gewikkeld zou worden.
vandaar ook helaas minder en minder kwaliteit hooi, maargoed ze eten het maar
de andere lading is gelukkig wel goed, die krijgen ze als dit op is
De pony’s hebben nog altijd stal arrest
). Het verlengsnoer-met-aardlek is een watje en klapt er met regen telkens uit (terwijl hij echt droog staat) en de plank boven de mestbak (om Peps binnen de paddock te houden) was ook al uit zijn houder gewaaid en hing dus in de scharnieren op halfzeven. Maar verder ging het goed hoor....
Wij afgelopen jaar onze laatste snede nét voor de bui binnen! Loonwerker kwam het 's middags op ruggen leggen, die zei: ik heb ook gelijk de perser gereserveerd voor vanavond en jullie kunnen aan de bak, want er komt regen!