Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Bak is hier omheind met lint, 20x60 en dan mag het prima.
Licht hebben we nooit gevraagd en aangelegd. Voorheen wel gebruik van gemaakt, nu zelden dus moet dat weg ook prima. Maar het staat er ondertussen 15 jaar.
ook zoiets, oude schuur, mogen we niet omgooien en precies even groot terug bouwen.
We mogen wel eerst het dak doen, dan de rechtergevel, dan de linker gevel, want dan is het renovatie.
Tja zucht....
Robijntjah schreef:Dat kan natuurlijk ook
Wij hebben hier door al de hele track verlichting hangen dus dat verschil gaat niemand merken.
Nu zitten wij ook echt wel in the middle of nowhere.
Volgens mij wonen hier ook nog wel wat mensen met redelijk directe buren?
DuoPenotti schreef:Hier is het skelet wel goed.
Dus het asbest is er af en een nieuw dak zit er op.
Muren nog niet aangepakt maar zit wel in de planning.
Ooit vroeger zijn er deurtjes dicht gemetseld, opgehoogd (daarom skelet wel goed) stukje langer gebouwd, maar alles heeft andere stenen en andere ramen.
Neer gooien en meteen in 1 keer nieuw zetten is goedkoper dan in delen, maar dat mag dus niet.
Echt wie dat bedacht heeft zo'n regel
xXutopiaXx schreef:Mooie foto's kvulden (waar komt jouw naam eigenlijk vandaan?)
Hilary schreef:kvulden, wij hebben twee haspelhoekpalen van Gallagher. Die gebruiken we als verplaatsbare omheining bij strookbegrazing. Tussen die twee palen kunnen we de draad goed strak spannen. Ertussen zetten we prikpalen.
Een vriendin van me heeft een 20x40 ‘paddock’ met Agterberg-bodem
Akshay schreef:Hilary schreef:Een vriendin van me heeft een 20x40 ‘paddock’ met Agterberg-bodem
Zie Silly! Een voortuin met Agterberg-bodem is dan ook niet zo gek toch?
Ik vrees voor wat ik aantref zo buiten. Het regent (En waait) hier al heel de nacht keihard