Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik heb hem al in de groene kliko gedaan maar denk nu dat ik hem beter kan laten begraven en dan een handdoekje op zijn hoofd leg of zo. Dan hebben ze een plekje om naartoe te gaan. Wij hebben al verschillende koppels konijnen gehad, maar de witte met blauwe ogen, die van mijn zoon , dat was drama toen dat konijn overleed 6 jaar geleden. Hij heeft het er nog steeds over en het wrange is, die is ook door een roofdier gegrepen. Hierna ook het beluit genomen om elke kooi en ren hermetisch af te sluiten.
Ik heb dik een uur gereden om een zelfde konijn voor hem te kopen, hij wilde persee weer een witte met blauwe ogen. Dat was dus deze...
Vind het extra moeilijk omdat mijn zoon verschillende diagnoses heeft, oa MCDD ( soort autisme) en vooral last heeft van emotieregulatie. Verblijft ook overdag op een dagbesteding, heeft geen school en heeft al een privetaxi ivm prikkels.
Ga hem nu niks zeggen dan is hij echt de hele dag onhandelbaar, dan liever morgen als hij vrij heeft ipv de hele dag op de groep is
Chasey schreef:Lynn_Nikita schreef:Verdorie, ons konijn is dood. In de nek gebeten en geprobeerd door de ren naar buiten te rijgen.
Nu heb ik 3 lagen kippengaas gaas onder de grond, rondom gaaspanelen met ook onderin kippengaas en gaas over de ren heen dus het kan geen groot dier zijn geweest. Nek doorgebeten en hoofd geprobeerd door het gaas te krijgen maar zat hartstikke vast. Logisch ook, het is gebouwd dat er niks doorheen past.
Nu de kinderen nog inlichten, wordt een drama! En omdat ik zo heb moeten treken om hem los te krijgen
ligt ie in 2 stukken en durf ik hem ook niet meer te laten zien aan hun
Nu heb ik nog 3 kippen, hoop dat die bespaard blijven
Oh bah! Wat ontzettend akelig om je dier zo te vinden!
Kinderen rustig vertellen wat er gebeurd is, dat wordt niet makkelijk. Ik weet hoe het voelt.
Moest gisteren bij het uit school halen van David en Marloes vertellen dat Davids lievelings kip was doorgebeten door Lara.
Ben er nu nog steeds helemaal naar van.
Vooral ook omdat het Davids lievelings kip was en de hond de kip heel erg blij kwam brengen en hem voor mijn voeten legde...
Was zich van geen kwaad bewust.
Maar dan haal je 2 blije kinderen van school en dan zit je op ze te wachten met het slechte nieuws..
manzano schreef:Karin_deB schreef:Het niet plassen op de matten gaat niet volgens plan:
[ [url=m/CHXSkK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh bah, je had ze er net in liggen toch?
Ik wil 2 bakken op de wei voor hooi. Heb nu een dichte kuubskist te leen (wel met geboorde gaten onderin zodat water weg kan).
Kwam nu deze tegen met gaatjes. Wat vinden jullie fijne bakken? Ze zijn niet heel goedkoop, dus twijfel beetje waar ik goed aan doe.
[ [url=m/iGrOgB.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:Daar komen de Mods vanzelf wel achter
@belker: maak je dat bewust mee ??
Robijntjah schreef:Mijn man zei al dat het hagelde en sneeuwde onderweg, hier is niets gevallen.
Hè wat naar van het konijn.
En de hond die een kip vangt.
Ik ga vanavond naar een manueel therapeut. Ik vind het doodeng maar ik heb zoveel pijn als ik even zit. En ik wil gewoon door kunnen
Belker schreef:DubbelFun schreef:Daar komen de Mods vanzelf wel achter
@belker: maak je dat bewust mee ??
Ja, je oog wordt verdoofd met druppels. Het kan onder narcose maar dan ben je een jaar verder. Het is raar, ik lag ook stijf van de stress, ondanks de oxazepam. De ingreep valt echt mee, ik was nog geen 20 minuten in de operatiekamer.