Prisca schreef:Tja miran fijn dat jij dat met je paard kan maar dan heb ik nog geen binnenbak en de dingen die ik verder nog wil en die wil ik wel aangezien ik regelmatigheid wil bieden en geen gezeur van een slechte bak wil hebben. Met de hoeveelheid water afgelopen winters hield geen enkele bak het bijna. Ik werk 40 uur per week dus wil ik naar stal kunnen gaan en wat kunnen doen weer of geen weer paard moet kunnen bewegen dus vandaar zo'n stal alleen moeilijk met weiland.
Grappig, ik sta nu 3 jaar bij een boer met wat pensionpaarden op veengrond, en ik heb geen dag niet kunnen rijden omdat de buitenbak niet goed genoeg was. Zowel de longeerbak als de rijbak zijn echt altijd droog, goed onderhouden en fijn om te rijden. Een goede buitenbak kan echt wel regelmaat genoeg bieden voor je paard, er zijn zat wedstrijdruiters hier die helemaal geen binnenbak hebben... Ik werk zelf maar 4 dagen, maar ook na die dagen heb ik alle tijd en mogelijkheid om te rijden.
Mijn nieuwe stal heeft dezelfde bodem, dus daar kunnen we gewoon lekker verder rijden.
Als paarden het op stal zo fijn vinden, waarom zouden er dan nog sloten op moeten? Zodra het voer op is, zal het gros echt vertrekken...
).