Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Zou ik ook lekker houden! Ik had een mix van 6 zadels waarmee ik in principe alle warmbloedtypes mee kon rijden. Van mw tot xw, rechte rug tot weken rug, etc. Toen ik stopte met de trainingspaarden heb ik een deel verkocht en daar heb ik spijt van.
Zadelgedoe is echt heel vervelend. Maar het biedt wel perspectief voor Mir als je iets passends hebt.
Hebben jullie nog een fijn adresje voor rubber matten voor een poetsplaats? Het mogen van mij ook van die puzzelmatten zijn, maar die heb ik in de stallen liggen en vind ik erg duur voor nu.
_Lorette_ schreef:Hebben jullie nog een fijn adresje voor rubber matten voor een poetsplaats? Het mogen van mij ook van die puzzelmatten zijn, maar die heb ik in de stallen liggen en vind ik erg duur voor nu.
Ldk14 schreef:Hoi,
Even melden ook hier.
We kochten vorige zomer (‘23) een nieuw huisje op perceel van ongeveer 8000m2, en nog wat ha weiland erachteraan.
Bij de aankoop was een bouwvergunning aanwezig voor het bouwen van 2 stalgebouwen alsook functiewijziging naar hobbystal.
Zo hebben we intussen al veel werk verzet en staat paardlief sinds april ‘24 aan huis.
We hebben nog wel veel te doen, aangezien het vooral al heel nat is geweest, is zowat alles een modderboeltje.
We moeten nog een deel buitenaanleg doen met grasdallen, semi-altijd berijdbare buitenpiste aanleggen, paddocks zo moddervrij mogelijk maken voor volgende winter, en dit allemaal op kleigrond… alle tips dus zeker welkom!