Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spatter schreef:abby ze heeft moeite met opstaan maar plat liggen doet ook pijn.
Eerst had ze vooral last van haar achterhand maar volgens mij heeft ze nu de voorkant, schouders/nek, overbelast.
Verder heeft ze ook al een tijdje een opgeblazen buik, niet gevoelig, dat niet maar dat had ze niet en hoort ook niet.
Ze eet goed, plast en poept goed, is nog prima zindelijk, drinkt niet overmatig maar ze loopt kreupel, volgens mij met een voorpoot sinds zondag en ze is enorm mopperig naar de andere honden.
Vacht oogt okee, al zit ze wel nog erg dicht in haar vacht terwijl ze de hele winter binnen in de woonkamer slaapt.
Ik ben zelf bang dat ze last heeft van gezwellen in haar buik en dat ze last heeft van artrosse.
sandra ik heb oordopjes langs bed liggen als het snurken me te gortig wordt
ohjajoh6 schreef:Omdat ze de gezelschapspony voor mijn grote is en ik er maar 2 heb. En ik dan grote eigenlijk ook tot de paddock moet doemen, (wat nu dus ook al gebeurd) terwijl die wel gewoon kan genieten van gras. En ze altijd maar apart gaan zetten ik ook geen optie vind.
Nee ze zijn beide niet gelukkig in de bak; likken mij ook te veel zand, waardoor ik mij weer druk maak om zandkoliek, ondanks de 2 likstenen en wilgentakken en meer dan genoeg hooi. Plus dat ik een stuk van 20 bij 40 ook niet groot genoeg vind voor een zo een groot paard als dat ik heb.
Ik heb het voorgaande jaren namelijk wel altijd kunnen doen, ze op het gras zetten, maar kleine gaat voor mijn gevoel hard achteruit, maar kan natuurlijk ook nog de opbouwfase van de medicijnen zijn...
Ik vind het idd geen leven als er verder eigenlijk niets mee gedaan word, altijd maar staan te staan op een stukje zand.
Ik heb natuurlijk ook de financiën/eigen grond niet om een track of wat dan ook te gaan maken.
SandraVerl schreef:Antheman schreef:Oh Wendy, wat een opluchting dat het rond is!
Sterkte met de hond van Spatter.
Ik heb net paardenbloemengelei gemaakt, lekker boerinnerig.
Paardenbloemengelei?![]()
Nog nooit van gehoord, nog nooit geproefd, maar je maakt me wel mega nieuwsgierig nu!