Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Overigens bestaat er een bureau wat mensen bij elkaar brengt, die worden ook geselecteerd op kennis van paarden etc.
Die houden dan vakantie in je huis en verzorgen de beesten.
DubbelDun schreef:Ik zou wel genoeg ruimte willen hebben dat ik al mijn handgereedschap (bezem, poepschep etc) náást elkaar neer kan zetten ipv eerst alles aan de kant omdat je net de achterste moet hebben
karev schreef:Weer een vlasvraag
karev stampt de poep in kleine stukjes door de stal. Vissen jullie die er ook allemaal uit? Ik heb nu een handschoen aan gedaan en zo het er uit gezocht haha..vond ik makkelijker dan met een vork
Kay_Kim schreef:Ik zou nooit nog iemand vreemd in huis laten... wij hadden "vrienden" die bleven logeren en wij gingen weekendje weg en huis was leeg... en dan heb je nog niks echr waardevol maar wasmachine, droogkast, stofzuigers, tv en al die elektrische toestellen kosten een hoop geld! Plus de reservesleutels van beide wagens... 1 wagen hebben we nieuwe sloten moeten laten steken... tweede wagen zijn ze s nachts als we net thuis waren komen stelen... nee nee voor ons komt niemand nog in huis...