Undercover04 schreef:Ik kijk nu alweer uit naar het weideseizoen!
Nou, ik ook.

Ze staan bij ons nog steeds op de wei. Alleen er staat natuurlijk geen gras meer op. Kuil erbij, maar het blijft behelpen in de winter.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalon_ schreef:Net al vorig jaar, zolang het licht is staan ze lekker in de weide met schuilstal. Wanneer het donker wordt komen ze binnen en krijgen ze voer en kuil. Paarden zitten dit jaar best in de vacht, pff.
NatasjavE schreef:Mijn ruin heeft wel lang haar maar lang niet zo dik en lang als de meeste die hier rond lopen.
Als het dan echt hard gaat vriezen,...kan hij dan wel zonder deken? Ik doe er echt nog niks mee(want 2,5)
Poiuytrewq schreef:Mn paard staat 24/7 buiten op betonplaten en er zijn twee schuilstallen waar ze in kan liggen. En daar maakt ze gretig gebruik van. Ze staat met twee shetlanders en een Cpony.
Ik zou niet anders willen ik sta in de randstad bij een boer en betaal 100 per maand incl voer en bodembedekking, rijbak en uitrijmogelijkheden. Perfect voor mij!
Ohh en dit is ook niet heel groot hoor, iets minder oppervlak dan een halve rijbak.