De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shahsantosje

Re: De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:22

mijn pony heeft zomereczeem en we hebben speciaal spul uit amerika dat de haargroei doet versnellen en het schuren verminderd het helpt echt!(weet alleen niet meer hoe het heet) het is best wel duur 25,-- euro per fles en stinkt verschrikkelijk net of de hoefsmit bezig is. en dan doe ik hem eerst wassen met dat spul en dan de dag erna de normale fles in de manen en staart en dan met een speciale uitpluis borstel uitkammen klinkt veel werk maar is het niet bij mijn vorige paard ging die schuren van dat cowboy magic dus dat geen 2e keer:)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:20

je moet het ook niet in de kam smeren... :P Het dekt af.. en wat afgedekt is (denk aan olie op je huid.. de waterdruppels die er af lopen ipv intrekken in je huid..) dan kan het slecht ademen.. en daar krijgen ze jeuk van.

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:11

super! *\o/*

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:29

S_en_Z schreef:
je moet het ook niet in de kam smeren... :P Het dekt af.. en wat afgedekt is (denk aan olie op je huid.. de waterdruppels die er af lopen ipv intrekken in je huid..) dan kan het slecht ademen.. en daar krijgen ze jeuk van.

bij die van mij smeer ik wel degelijk ook wat op de kam (geen hele klodders natuurlijk :D ) maar die krijgt er geen jeuk van hoor. Maargoed, het ene paard is ook gevoeliger dan het andere.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:35

Shahsantosje schreef:
mijn pony heeft zomereczeem en we hebben speciaal spul uit amerika dat de haargroei doet versnellen en het schuren verminderd het helpt echt!(weet alleen niet meer hoe het heet) het is best wel duur 25,-- euro per fles en stinkt verschrikkelijk net of de hoefsmit bezig is. en dan doe ik hem eerst wassen met dat spul en dan de dag erna de normale fles in de manen en staart en dan met een speciale uitpluis borstel uitkammen klinkt veel werk maar is het niet bij mijn vorige paard ging die schuren van dat cowboy magic dus dat geen 2e keer:)

Jij bedoeld vast Shapley's MTG Main Tail Groom? Die is ook in NL te koop. Ik gebruik deze al jaren en ideaal bij schimmel en andere huidaandoeningen etc en de manen/staart gaan er harder door groeien :j

CM gebruik ik ook al jaren en vind het fijn spul. Ik probeer elke week staart van mijn zilverappeltje te wassen want dan blijft hij nog beetje blond. Ik gebruik dan de Yellow Out Shine In en daarna dat rozenwater en de Detangler and Shine. Die laatste smeer ik sowieso geregeld in zijn manen want als die te droog worden breken ze af. En door de Detangler blijven ze zacht :D

Precor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:19

S_en_Z schreef:

Als Precor begin van de zomer schuurt en een ontplofte cavia op zijn staart heeft, smeer ik juist het bovenste deel van zijn staart én staartwortel in met CM. Daarna schuurt hij niet meer. De droge huid en schilfers zijn dan blijkbaar over.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 07:03

Oke, bijzonder.. dus in de praktijk gaat het toch vaker wel dan niet goed :)

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:14

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 02:50

Voor 3 euro meer heb je de grote fles, waar in totaal zo'n 90ml meer in zit. Dus vind dit niet zo'n goede aanbieding

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 08:32

Er is wel goed over nagedacht hihihi..

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:18

xSCWx schreef:
Voor 3 euro meer heb je de grote fles, waar in totaal zo'n 90ml meer in zit. Dus vind dit niet zo'n goede aanbieding

Hmmm ja had hem zelf uiteindelijk ook niet besteld, door de bezorgkosten maakte het ook niet veel uit..... sorry!

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:23

Voor 3,00 euro meer heb je de grote fles?????

Voor 2,00 minder heb je bij ons de grote fles :Y) ;) ;)
Tjah wij zijn gewoon niet duur :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:54

renate85 schreef:

:D :D

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:04

ik hou ook van Cowboy magic!
vooral de Detangler en shine, het ruikt ook zo lekker haha, gebruik het ook wel eens voor mn eigen haar :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:36

renate85 schreef:

Ja, zonder verzendkosten.. met verzendkosten ben je even duur als de ruitersportzaak hier om de hoek... en dan hoef ik er niet op te wachten of voor thuis te blijven. :P

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:42

Klopt het nou dat er in het topic ergens gezegd werd dat er geen silliconen in zitten? Want ik keek laatst eens op de achterkant wat er nou precies in zat en toen zag ik toch echt een aantal Cones.
Vind het overigens wel goed spul hoor, gebruik het ook al een tijd en de staartwortel werd weer mooi vol tot van de week, schuren ze plotseling weer.

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:46

Gistria schreef:
Seltje schreef:
Ik heb een groot deel van het topic doorgelezen, maar niet helemaal, dus sorry als het antwoord hier al ergens te vinden is.
Ik ben van Belgie, maar ik ben wel huidig overtuigd van de werking van CM, nu ben ik al 3 paardenwinkels gepasseert, en geen enkele had het (en ik heb ze allemaal gehad hier in de buurt).
Op google vind ik het ook niet direct, weten jullie een belgische webshop waar ik CM kan kopen??

ik ben ook van belgie ik je moet gewoon op een paar nederlandse sites kijken op een belgies site is het niet te vinden en als je het dan wel vind is het extreem duur

bij webshop van "minihorse.eu" kan je het kopen, is in de streek van Aalst in België ;-)

xSallieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:26

waauw wat n mooie resultaten komen daaruit, ik ga het met de eigenaar van mijn verzorgpony overleggen of ik het voor mn verzorgpony mag gebruiken :) hoop dat haar staart dan wat voller word. :)

HHDeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:38

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:34

HHDeal schreef:
Je hebt gelijk xSCWx ik heb het zojuist aangepast *\o/*

http://www.bokt.nl/markt/ad/118686/cowb ... ngle-shine

Heb ik nog en kleine toevoeging :D per stuk 12,50 euro. 2 stuks wordt dan 25euro met 1 gratis, maar de actie is 27,95 euro. Ik wil niet mierenn..ken hoor :D
Overigens zou de "normale prijs" dan 3x12,50= 37,50 worden ipv. 49euro. (tenzij je de normale prijs bedoelt, maar die is alsnog 14,95 per tube. 3x14,95=44,85)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:43

En ik wil ook niet zeuren maar op andere webshops heb ik de grotere verpakking van 473 ml voor 27,95 langs zien komen. Dan heb je dus nog eens 118 ml extra voor dezelfde prijs :=

Maargoed ik weet eigenlijk eerlijk gezegd niet eens of er wel aanbiedingen e.d. besproken mogen worden in dit topic. Stond me iets bij dat er eigenlijk niet eens geadverteerd mag worden.

Fry_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:20

Wauw dat is wel een heel mooi resultaat!
Weten jullie misschien ook een middel om een staart weer wit te krijgen?

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:17

jup de CM shine in yellow out

Fry_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:58

tinkergirl89 schreef:
jup de CM shine in yellow out

Bedankt! Werkt 't goed?

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:18

Even laten zien wat CM bij Stalker heeft aangericht ;)

voor
Afbeelding

en na een was beurd met CM
Afbeelding

Toch best opgeknapt :P