Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:je moet het ook niet in de kam smeren...Het dekt af.. en wat afgedekt is (denk aan olie op je huid.. de waterdruppels die er af lopen ipv intrekken in je huid..) dan kan het slecht ademen.. en daar krijgen ze jeuk van.
Shahsantosje schreef:mijn pony heeft zomereczeem en we hebben speciaal spul uit amerika dat de haargroei doet versnellen en het schuren verminderd het helpt echt!(weet alleen niet meer hoe het heet) het is best wel duur 25,-- euro per fles en stinkt verschrikkelijk net of de hoefsmit bezig is. en dan doe ik hem eerst wassen met dat spul en dan de dag erna de normale fles in de manen en staart en dan met een speciale uitpluis borstel uitkammen klinkt veel werk maar is het niet bij mijn vorige paard ging die schuren van dat cowboy magic dus dat geen 2e keer:)
S_en_Z schreef:je moet het ook niet in de kam smeren...Het dekt af.. en wat afgedekt is (denk aan olie op je huid.. de waterdruppels die er af lopen ipv intrekken in je huid..) dan kan het slecht ademen.. en daar krijgen ze jeuk van.
renate85 schreef:Voor 3,00 euro meer heb je de grote fles?????
Voor 2,00 minder heb je bij ons de grote fles![]()
![]()
![]()
Tjah wij zijn gewoon niet duur
Gistria schreef:Seltje schreef:Ik heb een groot deel van het topic doorgelezen, maar niet helemaal, dus sorry als het antwoord hier al ergens te vinden is.
Ik ben van Belgie, maar ik ben wel huidig overtuigd van de werking van CM, nu ben ik al 3 paardenwinkels gepasseert, en geen enkele had het (en ik heb ze allemaal gehad hier in de buurt).
Op google vind ik het ook niet direct, weten jullie een belgische webshop waar ik CM kan kopen??
ik ben ook van belgie ik je moet gewoon op een paar nederlandse sites kijken op een belgies site is het niet te vinden en als je het dan wel vind is het extreem duur
HHDeal schreef:Je hebt gelijk xSCWx ik heb het zojuist aangepast![]()
http://www.bokt.nl/markt/ad/118686/cowb ... ngle-shine