Hier ook kindvrij, niks voor mij

Kittens vind ik wel geestig maar ik heb liever een herplaatser die ik niet meer op hoef te voeden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Veel bewust kinderloos dus in dit topic. Ik heb nooit het type relatie gehad om er echt over na te moeten denken. En ook nooit klapperende stokjes gelukkig.
Aan de andere kant denk ik dat het kind van een ander ‘opvoeden’ (we hebben co-ouderschap) vele malen moeilijker is dan een eigen kind omdàt het niet je eigen is zeg maar (helemaal als je al nooit zulke sterke moedergevoelens hebt gehad).
Ik ben vandaag tijdens een bosrit met vosje voortijdig terug gegaan. Ze voelde met de pas slechter. Terwijl ze idioot druk begon aan de rit. Ik dacht hoefbevangen, vanwege nieuw hooi.
DA vermoedt spierbevangen en qua beeld kan ik me daar wel in vinden. Dus ze staat aan de novacam en heeft dun kleedje op om warm te blijven. En ik ga het hooi beleid aanpassen. Maar sjee wat een stress zeg.
Nu zei een vriendin dat als je hooi in water doet dat de hoeveelheid eiwitten dan ook daalt. Zij woont in Duitsland en haar DA had dat gezegd voor een hoefbevangen paard. Heb ik nog nooit van gehoord, jullie?
Sneeuw!
[ [url=m/xAllNr.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Ik heb serieus interesse waar de stalwanden vandaan komen.