Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik laat ze dus gerust bij mijn ouders achter. Overigens wel met genoeg contactgegevens van mensen die ze kunnen bellen als ze ergens over twijfelen qua gezondheid. Komend voorjaar gaan we hopelijk weer weg, dan komt mijn zusje hier een week. Zij rijdt nu ook één keer per week hier en heeft dan dus gewoon leuk een weekje ´ponykamp´.
. De verhuizing van mijn andere merrie dan ook uitgesteld want een pony alleen is geen optie. Omdat we door de verhuizing ver van de pensionstal woonden kon ik niet zo vaak bij haar langsgaan, ik wilde weer met haar aan het werk/plezier hebben samen en aangezien ze toch naar huis zou komen, ben ik vrij snel op zoek gegaan naar een nieuwe pony voor erbij. Doel is/was maatje voor mijn merrie en dat de kinderen er tot ook op kunnen rijden. Ze hebben eerst 1 maand samen op de pensionstal gestaan, en staan nu samen hier aan huis sinds maandag. Ze kunnen het goed vinden samen gelukkig! De ruin vind veel dingen spannend en het gaat niet zo soepel met hem als ik verwacht had, wel speelt mijn eigen steeds dat een rol in. Want daar loop ik nu tegen aan: ik vind het zo ontzettend spannend om ze aan huis te hebben, ik vind de verantwoordelijkheid zo ontzettend zwaar wegen. Ik had dit echt niet verwacht van mezelf. Ik ben er al dagen misselijk van, knikkende knieën en beleef er helemaal geen plezier aan, op het moment alleen maar stress
Herkend iemand dit? Wordt het minder? Wees alsjeblieft een beetje lief in de reacties, ik voel me er al rot genoeg onder.
Zal best wel
Hoop idd dat het beter gaat worden, bemoedigend iig dat het gevoel bij jullie over is gegaan! DeGelukkige4 schreef:Lief jullie reacties, doet me goedHoop idd dat het beter gaat worden, bemoedigend iig dat het gevoel bij jullie over is gegaan!
Zit zo te piekeren over als het toch niet werkt thuis, moet dan ik de ruin verkopen? Want 2 in pension was tijdelijk op te brengen, maar niet voor 20 jaar. Ik koop een dier voor het leven, dat is mijn insteek. Maar daardoor zet ik mezelf misschien wel nog meer onder druk dat het moet lukken.
Grondwerklessen zat ik idd ook aan te denken! Voor nu moet maar gewoon rustig adem blijven halen denk ik
DeGelukkige4 schreef:Lief jullie reacties, doet me goedHoop idd dat het beter gaat worden, bemoedigend iig dat het gevoel bij jullie over is gegaan!
Zit zo te piekeren over als het toch niet werkt thuis, moet dan ik de ruin verkopen? Want 2 in pension was tijdelijk op te brengen, maar niet voor 20 jaar. Ik koop een dier voor het leven, dat is mijn insteek. Maar daardoor zet ik mezelf misschien wel nog meer onder druk dat het moet lukken.
Grondwerklessen zat ik idd ook aan te denken! Voor nu moet maar gewoon rustig adem blijven halen denk ik
DeGelukkige4 schreef:Lief jullie reacties, doet me goedHoop idd dat het beter gaat worden, bemoedigend iig dat het gevoel bij jullie over is gegaan!