@flew: het opmeten van die pony heb je wel echt werk van gemaakt

Hier ook altijd E'tjes gehad. Bolle is met haar hoogte van 1,56 de grootste. Vroeger op de manege deed het me niets; grote paarden konden ook hoog springen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Mooie foto![]()
Ik hoor ze hier wel vaak in het bosje achter, maar heb er nog nooit eentje gezien.
Jade schreef:--
We hebben sindsdien eigenlijk altijd samen gereden.
Mijn moeder rijdt ondertussen niet meer, maar we doen nu regelmatig samen de pony voor de kar, dat is ook erg leuk
xXutopiaXx schreef:Gave foto Marlies, retescherp en mooie kleuren![]()
Hier wel echt een dikke-paarden-mensHoe groter en steviger hoe beter.. al zou ik niet zo gauw voor een Belg voor mezelf gaan haha.. oké.. correctie: hier echt een Friezen-mens
Maar die zou ik ook graag in allerlei andere kleurtjes willen
Belker schreef:Hier een echt ponymens. Met 1.62 pas ik er prima op. Na jaren new foresters heb ik nu een ijsco en een freiberger. De freibergers zijn zulke fijne allround paarden. Echt genieten.
Akshay schreef:Mooie foto's Marlies!
Ik ben ook een pony mens geloof Ik
Hier is t begonnen!
[ [url=m/TZZYKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tarzan schreef:Ooh ik hou ook van pony’sm’n paard is een paard in pony verpakking.. hij is 1.57 dus officieel paard maar hij is zo pony-achtig gebouwd.
Ik hou wel van de stevigere/barokke bouw
Ooh slappe omheining kan ik helaas over meepraten... wat dat betreft zijn (kleine) pony’s echt rotzakken
DF wat een leuk bezoek
Malenka schreef:Prachtige foto van de fazant!![]()
Ik ben ook meer een pony mens. Nilay is pony gefokt maar nogal groot uitgevallen met zijn 1,63m. Dat had ik niet verwacht toen ik hem al jaarling kocht.
Roos is nu echt mijn pony. Al is ze qua type (arabisch) het minst pony dat ik ooit heb gehad.ze is tegen de 1,55 schat ik. Ik moet haar eigenlijk eens meten.
Solleke_Noah schreef:Mooie foto van die fazant![]()
Opvallend veel mensen zonder kinderwens in het topic.
En hier ook eindelijk sneeuw![]()
Vacht van mijn tweejarige ijslanderdame isoleert goed!
[ Afbeelding ]