DubbelFun schreef:Mooie foto
Ik hoor ze hier wel vaak in het bosje achter, maar heb er nog nooit eentje gezien.
Dankje!
En wat jammer dat je ze dan alleen hoort!
Jade schreef:--
We hebben sindsdien eigenlijk altijd samen gereden.
Mijn moeder rijdt ondertussen niet meer, maar we doen nu regelmatig samen de pony voor de kar, dat is ook erg leuk

Dat lijkt me ook leuk als je het zo met je moeder kan delen! En samen mennen is ook wel heel leuk!
xXutopiaXx schreef:Gave foto Marlies, retescherp en mooie kleuren
Hier wel echt een dikke-paarden-mens

Hoe groter en steviger hoe beter.. al zou ik niet zo gauw voor een Belg voor mezelf gaan haha.. oké.. correctie: hier echt een Friezen-mens

Maar die zou ik ook graag in allerlei andere kleurtjes willen

Gewoon al sneeuw! Hier nog niks, maar zitten natuurlijk een heel stuk noordelijker haha. En dankje voor het compliment!
Jij zou Dailey dan vast ook leuk vinden als je van dikke-paarden houdt
. Dat maffe ding houdt maar niet op met groeien
Belker schreef:Hier een echt ponymens. Met 1.62 pas ik er prima op. Na jaren new foresters heb ik nu een ijsco en een freiberger. De freibergers zijn zulke fijne allround paarden. Echt genieten.
Freibergers zijn ook leuk! Heb ik ook nog overwogen haha. En IJsco's zijn ook zo leuk
Akshay schreef:Mooie foto's Marlies!
Ik ben ook een pony mens geloof Ik

Hier is t begonnen!
[ [url=m/TZZYKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dankje! En ziet er al aardig sneeuwig uit!
_Tarzan schreef:Ooh ik hou ook van pony’s

m’n paard is een paard in pony verpakking.. hij is 1.57 dus officieel paard maar hij is zo pony-achtig gebouwd.
Ik hou wel van de stevigere/barokke bouw

Ooh slappe omheining kan ik helaas over meepraten... wat dat betreft zijn (kleine) pony’s echt rotzakken

DF wat een leuk bezoek

Pony;s zijn ook leuk als ze uit de kluiten zijn gewassen

Ontsnapperikelen zijn dan wel weer wat jammer
Malenka schreef:Prachtige foto van de fazant!
Ik ben ook meer een pony mens. Nilay is pony gefokt maar nogal groot uitgevallen met zijn 1,63m. Dat had ik niet verwacht toen ik hem al jaarling kocht.
Roos is nu echt mijn pony. Al is ze qua type (arabisch) het minst pony dat ik ooit heb gehad.

ze is tegen de 1,55 schat ik. Ik moet haar eigenlijk eens meten.
Dankje!
Haha 1.63 is dan al weer aardig aan de maat ja als je voor een pony denkt te gaan. En Roos is dan wellicht niet zo'n pony-type, maar ze is wel echt heul leuk 
Solleke_Noah schreef:Mooie foto van die fazant
Opvallend veel mensen zonder kinderwens in het topic.
En hier ook eindelijk sneeuw
Vacht van mijn tweejarige ijslanderdame isoleert goed!
[
Afbeelding ]
Dankje!
En mooi zo met die sneeuw op de vacht
En al die mensen met paarden hebben ook helemaal geen tijd voor kinderen joh
Of geld....