@rover: max 5 cm hebben ze het over (in Limburg).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar dat valt me nog niet altijd mee op paardenvlak. Ik denk dat mijn beeld iets te romantisch was (leuk samen alles doen), maar dat de realiteit met een puber iets anders is (vaak). Ik hoop dat dat nog bijtrekt
wat ís dat?

Robijntjah schreef:Hoe jong was ze toen jullie elkaar leerden kennen Olympia? Dan weet ik waar ik me op voor kan bereiden
.
. Uiteindelijk heeft het virus me toch gevonden
.
.
) doodbrave pony kan kopen voor ons zoontje 
)
(Ik vertrouw m'n paard voor 1000% vandaar m'n droom, ik weet niet of ik hem ooit los op een andere pony durf te zetten
)
Akshay schreef:Hebben jullie hoog water gehad? De hoogtelijn staat nog op je shet

Zelfs op de muur, hoe krijgen ze het voor elkaar haha.

Mijn oudste draver heb ik nu 11 jaar en is 1,42. Vier jaar geleden is daar een tweede draver bij gekomen, die is 1,535.
Ik vind pony's nog steeds ultiem. Zou zo graag een kop kleiner willen zijn met bijbehorend gewicht...
Scheelt enorm in tijd, geld en gedoe. De laatste paarden van mijn moeder zijn ingeslapen toen ik heel jong was en ze hebben hun 'paardenverleden' angstvallig stil gehouden voor mij. De trouwfoto heb ik denk ik nooit heel aandachtig bekeken, aangezien ze te paard zijn getrouwd.
Er stonden schapen in de stallen, dus ik vermoedde niks.
Toen ik 8 jaar was ging ik met de buurjongen op paardrijden bij de manege. Mijn ouders hebben zich de eerste jaren bewust volledig afzijdig gehouden en gingen niet mee. Maar er was niets meer aan te houden... Toch was mijn leven een stuk simpeler geweest als ik altijd was blijven dansen en niet aan de paarden was begonnen.