neile schreef:Dit weekend op bezoek mogen gaan bij SSDesign om daar een rondleiding te krijgen in haar Paddock Paradise, en te ervaren hoe zij om is gegaan met het verbeteren van de ondergronden. Heel veel inspiratie opgedaan weer, samen ook mijn plattegrond bekeken en met een concreet plan naar huis gegaan. Wat fijn dat ik welkom was bij jou SSDesign! Bedankt!
Verder dit weekend eigenlijk enkel gemest en gevoerd. Het rijden of werken zit er al even niet meer in, de grond hier is verzadigd van het water en ik loop mijn graspiste ermee kapot.
Heel tof! Als er nog inzichten zijn die je met ons wil delen, graag!
Ook gisteren geen spoor van een kraan of zand, diepe zucht
ondertussen hebben de paarden de wei gezellig lopen omploegen. Ach, zij hebben dan toch lol gehad... (ja, ik ben redelijk gefrustreerd
)
Ik ben 10 juni uitgerekend! Ook wel ideaal met de paarden (prioriteiten he), dan staan ze volledig op de wei en hebben de babysitters van dienst er amper werk aan, buiten het water aanvullen. Guffý zal misschien enkele maanden naar een wedstrijdruiter gaan om door getraind te worden en uitgebracht op wedstrijd, dan kan ik lekker groomen, de rest krijgt zwangerschapsverlof
@Jinte: leuk, paard erbij! Wat voor een paard is het geworden?
@Robijn: die voortuin is vlot leeg gegaan