Is er zoveel wind DubbelFun? Hier is bijna geen wind gelukkig. De paarden lopen vanmiddag lekker in hun blootje en lopen voor het eerst sinds 2 weken weer op de wei. Ze zijn hartstikke blij, want het gras is al een beetje gaan groeien.
Maar haal ze zo weer op. Halve dag is wel ff voldoende om de wei ook rust te gunnen. Ze zijn de afgelopen weken goed doorgekomen en leken erg zen met dagelijkse schoonheidsslaapjes in de paddock. Om ze een beetje bezig te houden gaf ik ze tussen de middag een extra portie hooi.
Morgen komen ze de rijbak repareren en de vlokken mengen. Ben heel benieuwd hoe dat rijdt morgenavond
Lekker hoor, dalijk meteen van genieten in de zon?
Ik ga zo op pad met mijn nieuwe bijrijdster. Heb gisteren een halve les kunnen rijden, zit nog niet helemaal op mijn kont volgens instructrice Dus langzaam opbouwen en mijn lijf weer wat los gaan laten.
Wil ook graag weer rijden maar helaas blijft t alleen bij poetsen en kijken naar een tevreden en blij paard
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-22 14:49
Haha daar doe je het toch voor blij koppie!
Hier toch maar geïnvesteerd in twee palletboxen om het hooi in te voeren. Nog best dure dingen maar dan besparen we op versmeren van het hooi.. Had eerst mooie houten bakken maar mijn grote bonte heeft die vakkundig afgebroken.
manzano
Geplaatst: 01-03-22 14:50
Wat een knapperd Marjan!
Heerlijk die bak Boemel! Jaloers!!
Net met m'n nieuwe paard naar de vereniging geweest met m'n instructeur om daar eens te oefenen in nieuwe omgeving ipv thuis. Eerst wat grondwerk en uiteindelijk ook even gereden. Heerlijk.