Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:
. Het scheelt veel mestwerk en de paddock blijft echt beter doordat ze nu vooral mesten op de straat. Ook het net scheelt veel verspilling. Daar hebben we laatst een introductie gehad die ook echt goed ging, is echt een hele fijne stabiele groep.

ruitje schreef:Zo, misschien niet de meest positieve update maar ook dat is de realiteit... En: we zouden het zien als pilot, dus ik blijf tegen mezelf zeggen dat het nog oke is dat we zo hebben lopen stoeien
MyWishMax schreef:Ik vind het juist mooi om te lezen waar jullie tegenaan lopen. Juist die openheid, maar ook continu zoeken naar verbeteringen en realistisch want moet wel kunnen.
Ja, het is heel jammer dat zo'n nieuwe paddock zo nat is, maar dat komt niet door slecht onderhoud of verkeerde besparingen. Als paarden eigenaar wil je liever niet dat paard in nattigheid staat maar jullie gaan meteen hard aan het werk, dat zou voor mij al heel anders voelen als nattigheid door gebrek aan onderhoud of gebrek aan goede bodems oid.
maar precies dat, ja. 

) . We willen bij beide stallen aangrenzend een plek maken waar 1 paard kan staan. We hebben gemerkt dat dit bij introduceren goed werkt, maar ook als iemand dan toch een paard apart ruwvoer zou moeten bijvoeren, of een paard heeft een blessure: dan verliest die niet de verbinding met de groep. ( en hoef ik niet altijd box voor dat paard in te zetten, wat zakelijk natuurlijk ook weer fijn is)
.
. We hebben van alles een beetje, maar niets perfect zeg maar
.
. Bedankt voor het Insta compliment, die hou ik bij en ik doe ook maar wat haha 
. Eerst maar eens de overname rond en bevallen. Dan uithuilen hoe arm ik ben financieel en hoe stuk je lijf is van dit werk en 2 bevallingen maar blij zijn hoe rijk ik ben met 2 kinderen en een mooi familie bedrijf en dan: plannen maken
. Tenminste, als we ooit nog iets mogen bouwen natuurlijk, stikstof gerelateerd gezien.... anders is dit wat het is de komende jaren