Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar goed, je voelt je in ieder geval schuldig (daarom gaat Fax waarschijnlijk heel demonstratief op de tegels liggen
) en je hebt het goed gemaakt. En nu alles op???
. Vandaag en morgen lijkt redelijk, maar daarna wordt het gewoon weer nat en onstuimig. Zoooooo klaar mee.
, wat een natte bende. Dus ze staan nu hele dagen in de bak (voel mij ook een beetje schuldig
), met onbeperkt hooi.
, met geen enkel ander paard. Maar de pony is zo volhardend, slim en brutaal dat merrie het volgens mij echt leuk gaat vinden
.
. Lompe Lolly wiegt langzaam heen en weer totdat hij het zat wordt. Pony heeft hem echt bij zijn staartwortel vast......
Jadybabe schreef:Sure_lee snap ik dat je baalt. Ik vind voor twee paarden zorgen al een aardige opgave qua tijd. Jij hebt er toch meer?
[***] schreef:Dat lijkt mij ook vreselijk ohjajoh. Daarom schrijf ik ook dat ik hoop het zo lang mogelijk in mijn up kan doen.
Het is voor jou natuurlijk superfijn dat je zo iemand hebt gevonden. Ik denk dat die dun gezaaid zijn....

13 graden, zonnetje.. Snachts zakt het wel naar rond de 2 graden dus het is wel fris sochtends.
maar in de winter kunnen ze het huidvet wel gebruiken dus doen we er weinig mee. Poetsen als we gaan rijden alleen het stukje waar het zadel komt te liggen en soms alleen beetje de modder van de rest.
).