mijn zadels hebben ondertussen al wel 4 houten balken boven elkaar naast de tafel waar alles op ligt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
catzkillz schreef:Mijn zadelkamer is... mijn autoNiet al te praktisch aangezien het maar een klein autootje is (Ford Fiesta) maar die steekt nu hééééélemaal vol met paardenspullen namelijk 2 westernzadels, 3 blankets, 2 pads, 2 hoofdstellen, tie down en mouth shutter, poetstas, zadeltassen, emmer met koekjes, longeerkoord,tube ontworming, bandages, extra teugels, hele hoop halsters en touwen.. en natuurlijk de nodige hoeveelheid zand en stro
Denk niet dat ik er nu nog moet bij zeggen dat er in de auto waar normaal 5 man in kan, nu nog slechts plaats is voor 2
foxy80 schreef:Ik heb in mijn kast een zelf in elkaar gelaste haak voor hoofdstel en halsters. Het is ook een echte haak, het uiteinde staat verticaal omhoog. De standaard hoofdstelhaken hebben alleen een klein haakje onderaan en een ronde bovenkant waar je kopstuk op ligt maar er nog altijd af kan schuiven als je met een zwaai je kast open doet.