Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gistria schreef:ikk heb een schimmel en vraag mij af welk produckt nu het beste werkt voor gele vleken in de vacht en staart,manen
is het nu riders magic of coboy magic wat werk nu het beste?
en waar kan e het het goedkoopste kopen
Aestrith schreef:Gistria schreef:ikk heb een schimmel en vraag mij af welk produckt nu het beste werkt voor gele vleken in de vacht en staart,manen
is het nu riders magic of coboy magic wat werk nu het beste?
en waar kan e het het goedkoopste kopen
Ze hebben ook een product dat yellow out heet, tegen gele vlekken dus. Even zoeken op internet, zijn altijd wel wat aanbiedingen te vinden op verschillende webshops
Seltje schreef:Ik heb een groot deel van het topic doorgelezen, maar niet helemaal, dus sorry als het antwoord hier al ergens te vinden is.
Ik ben van Belgie, maar ik ben wel huidig overtuigd van de werking van CM, nu ben ik al 3 paardenwinkels gepasseert, en geen enkele had het (en ik heb ze allemaal gehad hier in de buurt).
Op google vind ik het ook niet direct, weten jullie een belgische webshop waar ik CM kan kopen??
Goos_Horses schreef:foto van ts is niet te gebruiken om te kijken of het daadwerkelijk werkt.
Een uitgekamde staart lijkt altijd voller als een staart die een tijdje niet uit gekamt is.
Goos_Horses schreef:op de na foto heb je de staart in een vlecht gehad waarnaar een staart altijd voller oogt. dus niet echt als realischt ten behoeven van CM neer te zetten.
Dat het spul werkt ala, dat de staart er voller van word is bull oliebol meestal gaan mensen er bewuster mee om waardoor de staart vanzelf voller word.