Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Fijn solleke. Elding, is dat een veel gebruikte naam binnen de IJslanders? Meen me een elding te herinneren van de breidablik.
Solleke_Noah schreef:Robijntjah schreef:Fijn solleke. Elding, is dat een veel gebruikte naam binnen de IJslanders? Meen me een elding te herinneren van de breidablik.
betekent 'bliksem' in het ijslands, dus wel toepasselijk bij al dat ijslands vuur. Mijn Elding is vernoemd naar haar oma, de mama van Elska heette ook Elding.
DubbelFun schreef:Robijntjah schreef:Als mijn heup slechter gaat zie ik een IJslander nog wel ooit gebeuren zeg maarRobijntjah schreef:Ik sta net op en flikker me toch van de trapau.
Zó snel hoeft die IJs er niet te komen hoor![]()
Het is hier zo grauw en mistig dat het lijkt alsof het motregent.
DubbelFun schreef:Robijntjah schreef:Als mijn heup slechter gaat zie ik een IJslander nog wel ooit gebeuren zeg maarRobijntjah schreef:Ik sta net op en flikker me toch van de trapau.
Zó snel hoeft die IJs er niet te komen hoor![]()
Het is hier zo grauw en mistig dat het lijkt alsof het motregent.
Solleke_Noah schreef:@Marlies: ik meet straks mijn zadel nog eens voor je na, was het niet vergeten maar even druk![]()
Super leuk van je doorbraakje met Alvar, het ziet er ook echt een lieverd uit. En vrij groot? Of valt dat mee?