Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt staan klauwen en springen rond de bal.
Dus een pad door het midden zou ik dan echt zonde vinden van het gras én dan is het niet meer te bewerken met de tractor, dus geen optie helaas.
Dat zijn er wel wat veel
Dus ik had een verjaardagsactie bedacht, ik 'verkoop' er een aantal voor €2,50 per stuk en verdubbel dat bedrag, het geheel doneer ik dan aan de organisatie waar ik alle bomen van gisteren en vandaag van gekregen heb, Meerbomen.nu .

weet wel dat ik dan niet zo in bed moet, maar eerst weer opwarmen bij de kachel. Heb heel de nacht kou gehad

.
.DubbelFun schreef:Ik mag de douche ook graag heet zetten, vind mijn schouder en rug wel lekker
Hier is het nog de vraag of de cv vandaag gerepareerd wordt... het is nu 14 graden binnen

Robijntjah schreef:Ik vind het knap zo in de winter. Ik heb echt ieder jaar een winter dip, kom alleen buiten voor het hoognodige (tenzij de zon schijnt) dus mesten voeren en even een rondje rijden en voor de rest lig ik het liefst zelfs om 21.00 u in bed. Ik tel af naar het voorjaar.
(ik dronk dagelijks 1,5 liter ice tea green)
Akshay schreef:Komt je monteur niet opdagen DF of is hij ernstig stuk