Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Gefeliciteerd Prairy!
Shetjes zijn super schattig en er staat er nu 1 bij ons in de wei, waar ze eigenlijk vanaf willen. Mijn verstand zegt NEE! Maar, merk wel dat ik niet te lang naar moet kijken![]()
.
Mijn paard doet heel onaardig tegen het shetje bij haar in de wei ... dat sterkt me in mijn verstand te gebruiken
Akshay schreef:Waar ga je de bal laten Tarzan? Vind zulke dingen heel leuk, maar durf het niet in de zandbak te leggen..
Likstenen gaan hier nu ook mee op, dat is me nooit eerder gebeurd. Was altijd weggooien als ze smerig werden.
[ [url=m/92zE2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Takjes heb ik hier ook gedaan dit weekend. Wilg en berk. De IJsco gaat er helemaal in op. Erop staan, slingeren met takken
_Tarzan schreef:De paddock is bestraat dus die bal kan dus prima! Op zand zou ik het inderdaad niet zo geschikt vinden.
Leuk die takken!!
Ik heb even een plattegrondje gemaakt van de wei.
[ [url=m/L8zbes.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geel is hele perceel
Groen is waar het pad komt
Blauw is tot waar de paddock gaat komen (stippellijn is tot waar de paarden gaan mogen)
Donkerblauw is voor de container hooi en stro opslag en mesthoop
Roze is de stal en schuurtje
Rood is de draad tussen de 2 weien
_Tarzan schreef:Ik heb wel gezien in mn zoektocht naar verrijking dat sommige een zeiltje neerleggen met stammetjes of stenen rond en daar die bal in leggen, dus dat is misschien iets voor jou Akshay
Edit: Zeker wat leuks van te maken, alleen is m'n vriend van de oude stempel paarden houden en niet van die moderne PP, dus die moet eerst nog een beetje om![]()
Dus ik ben al blij met pad nummer 1, ik wil eigenlijk graag rondom een pad maar dat kreeg ik er niet doorheen bij hem