Haha ja, da's waar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurie schreef:Het was hier trouwens zooo mooi dit weekendHad echt heel graag foto’s willen maken van de paarden haha.
[ Video ]
SillyB schreef:qua lekkere zaadjes is mijn ervaring dat hier al het lekkere in een keer hap slik weg op gaat als je het in de buurt van de paarden laat staan. Dus op een afstandje van de wei zaaien, en dan in porties plukken en geven. of in bakken en met bak en al aanbieden als de planten volgroeid zijn.
Qua zaden ga ik altijd naar de plaatselijke boerderijwinkel. Vind het zo;n onzin om die kleine zakjes voor kleine prijsjes te verschepen.
Denk dat zaaien rond maart al wel kan.
Oh en als je dan toch aan t tuinieren gaat, pompoenen gaan héél lekker op (oudere) paardenmest
Jade schreef:Lynn, je kan bij de gemeente vragen of je houtsnippers bij ze kan krijgen, kan in sommige gemeentes heel goedkoop. Je hebt volgens mij idd iets van 10cm ofzo nodig om onkruid tegen te houden, dat wil je echt niet via een tuincentrum.
Karin, sneu voor shettie, maar dat heeft op zich niks met Shetlanders in het algemeen te maken toch? Kan elk paard overkomen lijkt me.. of heb je andere redenen om nooit meer een shet te willen? Ik ben wel happy met de mijne (grote maat)