Beide Friezen inderdaad niet bang voor water nee DF

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xXutopiaXx schreef:Haha ahhh kijk ze nouWel balen van Shettermans...
Beide Friezen inderdaad niet bang voor water nee DFDie Quarter krijg ik met geen mogelijkheid door een plas
En al hélemaal niet als ik erop zit, dan zijn ze natuurlijk nóg enger
Karin_deB schreef:Ik koop echt nooit meer een shet na deze.
2 jaar geleden al door de CT gehaald ivm een doorgebroken kaakwortelontsteking (duur grapje), en uiteindelijk besloten die kies te laten zitten omdat extractie niet gemakkelijk en zonder risico's is.
Speelt nu helaas weer op dus waarschijnlijk binnekort kliniek voor verder vervolg.
En ze heeft een melanoom in haar mondhoek (en onder de staartwortel).
En de gup had wat flinke haakjes en wonden (in 4 maanden tijd) dus die is ook goed onder handen genomen.
Staan nu allebei uit te suffen haha.
[ [url=m/3O6Obo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:_Nelleke_ schreef:Je kunt beter tapijtvezels er doorheen laten frezen als je bak te zwaar is. Mijn bak is echt super stabiel en droog door de vezels.
Dat is ook het plan, maar dat kan pas als de wei weer begaanbaar is want ik heb geen verhard pad naar de bak toe. Dus tot die tijd moet ik het maar even negeren en hopelijk van het voorjaar/zomer de vezels erdoor.
Nog tips waar je ze het beste kunt kopen en welke soort? Voor nu neig ik heel erg naar de vezels van zandcompleet. Ik hoor daar veel goede berichten over, maar ik sta altijd open voor tips/advies.
Het grappige is, ik wilde sowieso al die vezels maar ik heb me laten ompraten om dat niet te doen
xXutopiaXx schreef:Jaa en ziet er eigenlijk nog best mooi uitFijner dan betegeld in ieder geval.. en dan heb ik het inderdaad nog niet eens over het voordeel wat betreft water doorlaten
Oh! En! Ik wil graag overal bloemetjes zaaien, eetbaar voor de paardenWanneer moet je dat ongeveer gaan doen, weten jullie dat? Dan weet ik of ik al op zaadjesjacht moet
Karin_deB schreef:Ik koop echt nooit meer een shet na deze.
2 jaar geleden al door de CT gehaald ivm een doorgebroken kaakwortelontsteking (duur grapje), en uiteindelijk besloten die kies te laten zitten omdat extractie niet gemakkelijk en zonder risico's is.
Speelt nu helaas weer op dus waarschijnlijk binnekort kliniek voor verder vervolg.
En ze heeft een melanoom in haar mondhoek (en onder de staartwortel).
En de gup had wat flinke haakjes en wonden (in 4 maanden tijd) dus die is ook goed onder handen genomen.
Staan nu allebei uit te suffen haha.
[ [url=m/3O6Obo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britta31 schreef:Het stond al langer op mijn verlanglijstje.Maar ik heb een elektrische kruiwagen gekocht.Geweldig ding.
Prairy schreef:Britta31 schreef:Het stond al langer op mijn verlanglijstje.Maar ik heb een elektrische kruiwagen gekocht.Geweldig ding.
Gefeliciteerdwelke is het geworden?
Utopia, ik heb vorig jaar in februari ofzo zaad gestrooid, en ook zoals op het pakje stond dat moest, in april. Februari zaad deed het fantastisch, april zaad bijna nietIk zou dus gewoon zaaien wanneer je tijd en zin hebt
Wij gaan zaterdag ook een aantal vrachten champost halen, 300m ofzo verderop verkoopt iemand het, super handig. Wat heb jij betaalt Akshay?