joyce83 schreef:Hoop mensen die graag wat zand erbij willen hebben. Nou ja in elk geval het liefst gewoon droge plekken. Hier mag ook nog wel wat erbij aan zand. Gewoon normale grond heb ik het dan over, mag namelijk wat opgehoogd worden en hier en daar wat (kleine) kuilen opvullen.
Gisteren onze eerste privéles gehad. Wilde eerst wachten tot ze thuis zou staan en dan mijn oude instructrice vragen waar ik met Monty les van heb gehad. Was een fijne les, weer puur alleen de basis. Ze heeft heel erg de neiging om of te diep te lopen maar vooral kop hoog. Nu heeft ze niet de fijnste bouw om lekker te kunnen gaan lopen maar we gaan vooral aan de buikspieren maar eens werken. Ook dat ik het tempo ga aangeven en ze niet onder mij uit mag rennen als het lastiger wordt en ho is ho en vooruit vooruit... Wat ik dus zei vooral basisMaar nu kon ze tenminste alleen de aandacht op mij richten. Voor het eerst met een headset gereden, jeetje wat een fijne uitvinding. En toen zei mijn man gelijk NEEEEEE die gaan we niet kopen... tjuu is ook wel een beetje duur
LN geeft N toevallig ook les daarmee???
Deze week wil ik de stalling gaan opzeggen per maart. Wel zo handig dat iemand op de wachtlijst ook nog de mogelijkheid heeft om ook op te zeggen en dan per maart te kunnen komen. Het is behoorlijk druk geworden op de manege. Van een andere stalling die is moeten stoppen zijn er een aantal bij gekomen, meen 8 of 10 stuks. En dan zijn er door de maatregelen ook verschuivingen in het rooster van de lessen. Nee sommige dingen ga ik niet missen. Gewoon lekker aan huis even tussendoor longeren of even de manen doen, gewoon kunnen kijken hoe ze zich op de wei gedraagt en hoe ze toch verdomme aan die wondjes komt..... Ze had gisteren een flinke straal bloed langs het been af lopen linksvoor, was al gestopt met bloeden maar dacht wel je bent een echte brokkenpiloot. Het is dat ik geen wildcamera heb maar die zou ik echt graag eens op de wei daar willen richten.
Nee, N heeft die niet. Emmy wel en ik heb er ook een tijdje mee gelest, is best fijn ja