Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PPPeet schreef:Leuke post! Prima als je een nieuw topic opent
Edit: Misschien ook nog ff een linkje met verwijzing naar dit topic erin zetten?
karev schreef:Breken ze hun benen dan niet in zo'n grond boor gat? Zou als dr dood zijn dat ze daar in stappen.
Ik heb gewoon een riviertje gegraven in de paddock. Ook leuk. ..hahs
Net mest weg gebracht, krui maar mee. Kon niet bij de bult komen met auto..
Daarna ff stro gehaald. Net allemaal gered voor de regen weer begon.
Jadybabe schreef:Grrrrrr........ff stoomafblazen.....de paarden bij ons staan met hun regenjas in de bak, nou is er veel regen gevallen en het terrein helt af naar de bak dus er staat een flinke plas. Bij de hooibakken kunnen ze droog staan. S'nachts gaan ze naar hun slaapkamer met stro.
Verhuren hier nog een gebouwtje aan een schilderclupje, waren ze van plan de dierenbescherming te bellen. Ze hebben wel een dierenarts gebeld zonder naar mij toe te gaan voor info , zijn naar binnen gegaan in mijn stal, hebben een pensionnertje van mij gebeld, telefoonnummers hangen op prikbord, met de mededeling we gaan de dierenbescherming bellen.
Meiden in rep en roer , ben even naar binnen gelopen bij die truttenclub en verteld dat ze voor die 300.000 paarden die dag en nacht op stal eens de dierenbescherming moeten gaan bellen.
Man die les geeft kwam wel zijn excuses aanbieden.