MvBeek schreef:Ik denk dat we hier maar gaan nadenken over het graven van een gracht langs de wei en paddock![]()
Wat een regen!
Hier ook. Wat een drama
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DubbelFun schreef:Hier ook weer 2 flinke zwembaden en het regent nog steeds. Dus straks de pomp er maar weer ingangen, dan hebben ze iig weer wat meer loopruimte als alleen langs de randjes. Leuk vooruitzicht ook met -5 over een paar nachten.
belle_boef schreef:Malenka schreef:Beide paarden hebben geen overmatige slijtage aan de hoeven. Maar ze staan wel blootsvoets. Nilay heeft heel even gevoelig gelopen op de split. Na een maand oid. Hij heeft snel gevoelige zolen voor en hij stond hiervoor onder andere omstandigheden. Dat ging echter al snel beter doordat zijn hoeven sneller zijn gaan groeien. Als je paard op ijzers staat zullen de ijzers wel een stuk sneller vervangen moeten worden denk ik. Voor de roosters lijkt het me geen probleem. Maar dat kan ik niet onderbouwen met ervaringen. We hebben de paarden er op vanaf begin september.
Als ik er aan denk maak ik morgen een foto waar de roosters vanaf het begin al liggen.
Ik heb rooster over genomen doe in een stampmolen hebben gelegen. Ijzers brengen echt wel schade bij intensief gebruik.
DubbelFun schreef:@boemel: ruilverkaveling een optie ?? Wat jullie willen hebben ruilen met de boer die het weg wil doen ??
Hier heeft de pomp het begevenIk had 2 plassen leeg en verplaats de pomp naar de 3e plas, sluit hem weer aan en hij doet niks
Het knopje op de haspel stond 'uit' dus er heeft zich ergens wel een overload oid voorgedaan, dus knopje weer in gedrukt, stroom opnieuw aan gesloten, maar helaas.
Nu staat de pomp even 'tot bezinning' te komen in de (waarschijnlijk ijdele) hoop dat ie het straks weer doet en anders moet ik met de hand emmertjes gaan scheppen
DubbelFun schreef:@Akshay: die flexibele slang lijkt me wel prettig, want dat ding wat ik nu heb is zó stug, die wil gewoon niet buigen en áls ie dan eenmaal gebogen is krijg je hem niet meer recht.
@ )
DubbelFun schreef:@Akshay: die flexibele slang lijkt me wel prettig, want dat ding wat ik nu heb is zó stug, die wil gewoon niet buigen en áls ie dan eenmaal gebogen is krijg je hem niet meer recht.
@boemel: ik heb het wat krom geschrevenIk bedoel die buurman waar jullie de grond wél van zouden willen hebben gaat over naar de buurman wiens grond jullie niet willen (achter het bosje) zodat jullie de dan vrijgekomen grond die je wél wil hebben kunnen gebruiken (snap je
)