Bij ons zijn ze ook wat verschillend, maar ga ze niet uit elkaar halen. Een keer geprobeerd, maar dat werkte na zoveel jaren echt niet. Ze stonden alleen maar naar elkaar te kijken en te roepen.
Mijn ene ruin die dus niet zo best is, is dikker. Maar een paard dat niet 100% is kan je niet volop laten bewegen of trainen.
Hij doet het nu goed en zie hem wel afvallen. Hij beweegt sinds de jonge ruin terug is wat meer en hobbelt nu ook als 3e wiel aan het wagen achter de nieuwe merrie aan

Het is nog niet aangelegd, dus moet een beetje improviseren en kan nog geen werkje in de bak doen. Land vind ik te glad. Maar het komt wel weer. Ze bewegen wel.
Vandaag niks gedaan. Gewinkeld om te kijken wie speedibeet verkoopt en de nuggets meegenomen, omdat hier geen Marstall wiesencobs te koop is.
Gekeken naar waterdichte schoenen. Een en ander gepast, maar nog niet geslaagd.
Heb normaal ariats en die kunnen normaal hele jaar door, nooit nat of koud, maar nu dus wel te nat. Heb ik kaplaarzen aan, maar daar loop ik niet super op.
Had vroeger van die stalschoenen met waterdihte schoen. Die ze hadden zaten alleen echt niet lekker. Van die hge laarzen bekeken, maar die zijn leer en ik denk dat die ook op een gegevenmoment niet alle water redden, ook al staat erop waterproof.
En ik draag niet altijd skinny jeans met smalle pijp.