@malenka: waardeloos. Wel een voordeel van hier om op zandgrond te zitten.
Het is nu zo lekker zonnig dat je haast zou gaan paardrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Wat een regen he.... ben er wel klaar mee.
Gaaf die matten Karin. Wat heb je er voor ondervloer onder? Ik heb er naar gekeken, maar met een dichte betonnen vloer eronder leek het me niet zo handig.
Karin_deB schreef:De shet en ruin lopen er tot nu toe redelijk probleemloos in/over.
De merrie heb ik na veel overtuiging in de stal gekregen maar die staat constant luid te blazen. Die heeft een half jaartje nodig om te wennen aan deze verandering denk ik
Karin_deB schreef:manzano schreef:Wat een regen he.... ben er wel klaar mee.
Gaaf die matten Karin. Wat heb je er voor ondervloer onder? Ik heb er naar gekeken, maar met een dichte betonnen vloer eronder leek het me niet zo handig.
Ik heb een dichte betonnen vloer eronder.
Ze zijn echt zo licht en makkelijk te tillen als ze zeggen dus ik denk dat ik ze er 2x per jaar uit ga halen om af te spuiten en de stal uit te spuiten.
Ze liggen bij mij in een uitloopstal dus de ideale situatie zou zijn dat ze buiten in het zand plassen en de matten gebruiken om op te slapen.
De shet en ruin lopen er tot nu toe redelijk probleemloos in/over.
De merrie heb ik na veel overtuiging in de stal gekregen maar die staat constant luid te blazen. Die heeft een half jaartje nodig om te wennen aan deze verandering denk ik
Karin_deB schreef:manzano schreef:Wat een regen he.... ben er wel klaar mee.
Ik heb een dichte betonnen vloer eronder.
Ze zijn echt zo licht en makkelijk te tillen als ze zeggen dus ik denk dat ik ze er 2x per jaar uit ga halen om af te spuiten en de stal uit te spuiten.
Ze liggen bij mij in een uitloopstal dus de ideale situatie zou zijn dat ze buiten in het zand plassen en de matten gebruiken om op te slapen.
De shet en ruin lopen er tot nu toe redelijk probleemloos in/over.