Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Ja wij hebben het in die zin andersom gedaan hahaha, eerst de plek voor de paarden in orde maken en toen pas in het huis begonnen. Maar komt ook door het bijgebouw waar we nu 'wonen' natuurlijk. Toch alles op 1 plek.
belle_boef schreef:Dat scheelt idd. wel.
Irene, je kan beter in een keer goed aanpakken en dan je paard dan eerst behelpen en tijdsdruk ervaren om het te fixen omdat het je niet zint.
Robijntjah schreef:Ja wij hebben het in die zin andersom gedaan hahaha, eerst de plek voor de paarden in orde maken en toen pas in het huis begonnen. Maar komt ook door het bijgebouw waar we nu 'wonen' natuurlijk. Toch alles op 1 plek.
superpony schreef:Hoe leggen jullie en wat gebruiken jullie?
Normaal doet mijn man het. Die is geen stratenmaker, maar hij gooit zand, strijkt het glad met mega waterpas en dan de tegels. Hij ramt ze wel altijd heel hard aan.
Loonwerker gebeld en straks komt de container.
Vannacht is er weer flink veel water gevallen na een best mooie dag. Er stonden echt plassen, maar vanmorgen was het wel weer een beetje beter.
Gister zijn de sloten gedaan en die waren droog, maar staat nu water in.
Van het weekend weer hooi erbij halen, dus ga wat adressen proberen. Ik tilde gister een paar baaltjes met 1 hand en heb er wel 5 gevoerd over 24uur.
Dat is super Robijn. Ook al red je het zo ook, in je eigen nieuwe huis is toch weer heel anders.
Hier wijzen aannemers en klusbedrijven je gewoon af, dus dat is wat minder. En ML moet deze week en volgende week gewoon op oude plek nog werken. Dan de rest dagen opmaken en wel weer vrij. Dat gaat wel weer schelen.
SSDesign schreef:Nee nog nooit zo'n grote zadelkamer gehad, haha![]()
Moet wel zeggen dat die ruimte ook zorgt voor extreem veel zooi![]()
Maar mijn schoonvader is zo lief om ons nieuwe zadelkamertje (groter dan destijds mijn studentenkamer was) te voorzien van een aanrechtje, wasbakje, en mooie schapjes om alle spulletjes neer te leggen. Ik mocht tekenen wat ik wilde en dat heeft hij nu keurig nagemaakt
Robijntjah schreef:Heb je een foto? Ben wel heel benieuwd nu!
Mijn zadelkamer gaat ook echt mijn trots worden man
Antheman schreef:FleurVP schreef:Zo ging dat bij ons ook. Drie keer vroem en weg boomstronken!
Ja, gelukkig was ik er niet bij, want er is flink schade hoor. Maar goed, alles komt weer goed