Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb hem ook even gepikt voor op mijn FB
),blijven ze keurig op afstand 
Kan me voorstellen dat het hard gaat!
Nog een maand inderdaad, dan hebben we de kortste dag weer gehad... daar houd ik me maar aan vast...
Tinky12 schreef:Uhm...wie gaat het nieuwe topic openen? Die 2 plaatjes mogen wat mij betreft niet ontbreken...of zal ik hem zo even maken als ik klaar ben met de jongens?
En bedankt, kan ik me omkleden..
Zou heerlijk zijn, maar ik moet zeggen het is gewoon niet heel erg bewolkt en dat licht doet goed. Ik ben echt een licht-mens; Veel licht is veel energie, weinig licht.. low energie
JUK!! (Maar mijn trap is écht dramatisch vies.. 
hoe durf je... 

soms moet ik echt even stilstaan of het nu niet té is, wij wonen wel langs een openbare weg nl 
kristelhans schreef:Ik wil ooooook zon! Alles is zooo nat, zelfs het paadje van de stal naar de bak en die is normaal altijd droog...
, helpt het als ik zeg dat het hier langzaam weer bewolkt wordt?
.
Zo zie ik er het grootste deel van mijn vrije tijd uit, zeker nu ook met weekenden die vrijwel alleen maar uit klussen bestaan.DubbelDun schreef:Maar met een riek kun je toch een fikse ontsteking oplopen ... je weet waar dat ding allemaal ingezeten heeft