Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Tarzan schreef:DF, dankje, was ik al bang voor inderdaad, waarschijnlijk ook de reden waarom vriendlief er geen zand wil
_Tarzan schreef:betadine, ik bedoel meer goedkoper dan bestraten. M'n vriend kan het allemaal zelf en heeft alle machines en apparatuur gelukkig dus dat maakt het al iets 'goedkoper' maar paarden en goedkoop zijn 2 verschillende werelden helaas
Mooie paddock hebben jullie en mooie stal! Wat ligt er bij jullie onder de roosters en welke roosters zijn dit?
_Lorette_ schreef:Ik kan geen track realiseren op onze kleigrond. Een track is door de vorm vreselijk onhandig voor loonwerkers en het zou voor mij echt onbetaalbaar worden om mooie paden uit te zetten waarvan de bodem is aangepakt voor gebruik jaarrond. Daarnaast zou, ongeacht de investering, de afwatering niet op de juiste manier gerealiseerd kunnen worden, omdat we eigenlijk maar aan één kant een sloot hebben. We houden het bij paddocks. De kleine heeft al 6.000 euro aan grondwerk gekost, excl. paddockroosters en omheining. Hij is wel mooi droog, dus ik ben er erg blij mee.