Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van zouden maken.

Snel naar de schuur gerend om een brandblusser te pakken en geblust, daarna accu losgekoppeld, want die toeter is echt zwaar irritant
Morgen in 't licht maar eens verder kijken...
Dus daar ben ik zó blij mee... 
Kirrr schreef:Ook jaloers op de lader! En op meer dan 3 dagen toekomen met hooi.![]()
Bedankt voor de complimenten over de mestput. Hebben zelf ook even getwijfeld of we er geen wasplaats of zwembadvan zouden maken.
[ [url=m/IWkomo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Desondanks de verschrikkelijke koude van zaterdag toch ponystal en kippenhok gebouwd. Vandaag was het gelukkig minder koud door de zon.
Geblust met een minimale hoeveelheid schuim.. blij dat we zo'n ding hebben staan... was al van plan te investeren in meer, ook in de stallen enzo, maar nu zeker weten 

Beetje jammer dat 't dan ook gelijk volloopt met wandelaars die je normaal nooit ziet
halve tijd gelopen. Paar keer opgestapt maar daar schoot ook niet op. Pas op de terugweg kon ik weer opstappen. Hij heeft maar 1 iets serieuzere poging gedaan om me eraf te krijgen 

wij zijn er pas 1 april bij gaan wonen dus dat feest komt nog een keer.

Beetje jammer dat we er dan alsnog allebei gelijk met ons hoofd bijhangen, ondanks de rook
Maar inderdaad DF: moet er niet aan denken hoe het was afgelopen als we er niet op tijd bij waren, net als bij jouw stopcontact
Hoop dat dit ook goed te fiksen is Marloes.. fingers crossed..
En leuke foto van IJsco 
Nog tijd over om logisch na te denken en even dingen af te wegen 
Ik heb nog steeds collega's die het erover hebben