Flew schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd waar je bent gaan wonen SP. Als ik het zo hoor kan het maar zo zijn dat ik dagelijks bij je door het dorp kom, op weg naar mijn werk.
had dit ff gemist, maar dan ws ook vlakbij mij 
hobbelheks schreef:superpony schreef:
Ik denk dat dat makkelijker te vinden is. Kwam iig meer advertenties tegen met verpakt. Maar dat voeren wij echt niet. Daar kunnen ze echt niet tegen hier.
Maar goed hooi is overal wel een probleem. Ermelo na zoeken wel een adresje, maar zeker niet altijd perfect. En de adresjes die we daarvoor hadden geprobeerd ook niet.
Weet via via wel adressen met mooi spul, maar echt ver weg. Misschien als de schuur af is en we meer kwijt kunnen, dat we groter inkopen. Dan is afstand minder erg.
toeen wij nog in t haantje woonden kochten we verpakt hooi bij rjh assen agrarische dienstverlening. bezorgt aan huis en is echt hooi in plastic!
onze ppsmer moet echt geen verpakt.
wellicht heeft hij ook onverpakt hooi
bezorgt in die gehele regio aan huis

Goede tip!!!
Azmay schreef:Hier vanmorgen een klein feestje in de paddock, 24 uur op 200 vierkante meter is mevrouw echt te lang
[ [url=m/d4PUeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkUdSd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben wel blij dat de paddock lang genoeg is dat ze echt even de benen kan strekken

Wel gave fotos idd!!
beatje schreef:Persoonlijk zou ik dat toch prettig vinden als iemand even keek of alles ok was. Al met al toch best lang om ze onbewaakt te laten, maar ik ben een muts hoor.
ik ben dan ook een muts denk ik....
xXutopiaXx schreef:Met cameratoezicht zou ik er zeker geen moeite mee hebben.. maar wij hebben nog iets beters: oplettende buren

zodra er iets is springt ie nog met z'n 75+ jaar over het hek geloof ik

Dus ja, onder die omstandigheden zou ik ze best ff alleen durven laten

hahaha dat is wel een fijn idee!!!