Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Hier een gekke paar dagen. Maandag is ons nieuwe paardje gekomen. Helemaal leuk en lief en gisteren ons andere paard in laten slapen. Afgelopen week was gelukkig wel duidelijk dat ze heel veel pijn had, het was ook een heel vredig moment gelukkig. Mijn nichtje bood al aan om een sierraad te maken van haar haar.
lizy29 schreef:Stephanie ik zou wel even wachten met inzaaien tot het najaar. Als je nu inzaait heb je alleen maar kans op veel onkruid en weinig gras. Van het najaar zijn de weersomstandigheden veel gunstiger.
Laurievc schreef:Achter de omheining van onze bak willen wij graag iets 'groen' aanleggen. We dachten eerst aan beuk maar dat raadt mijn instructrice af. Hebben jullie nog andere ideeën? Het is gewoon om er een natuurlijke 'toets' aan te geven en ene beetje opvulling te geven.
jeannaa schreef:Zo 333 grote balen geoogst hier! Er is al wat verkocht, maar er staan er nog 120... veel te veel voor ons.
Stephanie; ik weet niet hoe groot het stuk is? Misschien kan je iemand vragen met een licentie om het stuk tegen onkruid te spuiten?
Chasey schreef:Ja? Leuk!kleine wereld!
Twekkelo inderdaad. Daar rij ik wel eens in dat bosje met Nick. Heb je er nog familie wonen dat je regelmatig terug komt?