Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pjer schreef:Wat gebruiken jullie en heeft er misschien hier ook iemand ervaring met waldbodem?
XladyX schreef:Gebruiken ze het bij jou ook om in te plassen Matheno, of doen ze dat op het zand oid? Ik heb vlas klaarliggen om te gaan gebruiken voor een deel van de schuilstal (4*6 wil ik dan op strooien voor 2 paarden en kleine pony) maar ben bang dat dat ook alleen wc wordt straks.. ben ik qua urine wss beter af met waldbodem
Karin_deB schreef:@boemel, oei dat klinkt niet fijn van de zadelmaker!
Hopelijk kom je er met deze wel uit en gaat Mir fijner lopen!
@LN, wow dat zijn forse verhogingen. Ben benieuwd of er nog mensen bij zitten die nu geforceerd moeten verkopen ivm het niet meer kunnen betalen..
@Oehlala, pittig! Wat heb je staan en hoe is het ingericht?
Enig idee waarom je er doorheen zit? (Als in: herfst/winterdip, veel modder, teveel werk).
Misschien kunnen we meedenken.
Wel vervelend dat je je zo voelt!
Malenka schreef:LN, dat is schrikken als je daar een paard in pension hebt staan. Maar ik denk niet dat het een gekke verhoging is als ik kijk naar de btw verhoging, afrastering wolf veilig maken etc.
Heftig Oehlala. Sterkte.
Matheno schreef:pjer schreef:Wat gebruiken jullie en heeft er misschien hier ook iemand ervaring met waldbodem?
Ik heb de waldbodem in een van de schuilstallen liggen. De schuilstal is 5 x 3.5. De paarden maken er misschien een uurtje per dag gebruik van. Ik denk als je je paard langer dan een uur op stal hebt staan, dat het een stinkende bende wordt.
Malenka schreef:Op zich wel een interessant product!
Maar om het goed te testen zou ik dan een big bag per stal nodig hebben. En mijn stallen zijn niet zo hoog... Dus om dan 25cm aan bodembedekking neer te leggen... Ik weet niet of Nilay dan nog past.