Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb mijn mini's toen dus echt puur gekocht als paddock-inrichting, voor meer kudde gevoel
Inmiddels heb ik er (ongepland) nog twee groters bij lopen van een vriendin, en merk vooral aan mijn jonge grote paard dat hij het wel leuk vindt om een speelmaatje te hebben van zijn eigen formaat nu (mijn eigen andere grote paard speelt niet echt). 
. Als ik alleen ben, ben ik ‘s ochtends al snel 1,5-2 uur bezig. Even afhankelijk waar ze allemaal gelopen hebben.
Wij behelpen ons gewoon old skool met een kruiwagen.
Wat natuurlijk prima kan met maar 2 paarden.Daihyo schreef:Ja vind ik ook wel fijn hoor! Jim hangt erg aan een ander paard en dan is samen staan een drama. Als je de ander meeneemt flipt hij.

. Met echt vorst bevriest het natuurlijk, maar dat is nog maar heel weinig gebeurd in die twee jaar dat we hier nu wonen.
). Een bak kraanwater plain en een bak kraanwater met keltisch zeezout. Dat laatste gaat niet als je een vlotterbak hebt vandaar nu nog 2 bakken die we dagelijks vullen. Ir111 schreef:Wij geven 2 soorten water (liever verwend dan verwaarloosd he...). Een bak kraanwater plain en een bak kraanwater met keltisch zeezout. Dat laatste gaat niet als je een vlotterbak hebt vandaar nu nog 2 bakken die we dagelijks vullen.
:
Olympia96 schreef:Over langs je huis rennen gesproken; mijn schoonmoeder vind het dóódeng. Die maakt wekelijks schoon bij ons en heeft het over doodsangsten als ze bijna de keuken inrennen in haar beleving. Nu hield ik met dit filmpje mijn hart ook ff vast hoor![]()
https://vimeo.com/497207541
[ Video ]