Vandaag weer lekker getut. Staart manen en benen gewassen. Staart geknipt en hoefjes gevijlt en gevet!
Door het gekroel in het land zijn der manen helaas naar de gallemiezen

En om der vervolgens weer in de bagger weg te zetten haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Wat zonder van de manen. Dit zou voor mij het punt zijn dat ik zouj twijfelen om ze er af te halen
maya12333 schreef:Ik wil dan toch eens die tea tree shampoo gaan proberen. Is er nog een specifiek merk die werkt of maakt dat niet uit?
Heb laatst de vloeibare zeep uitgeprobeerd en deze werkt echt heel fijn. Had altijd problemen met tussen zijn manen en staart te soppen, want deze kon je nooit goed nat maken. Met vloeibare zeep dus geen probleem meer. Doe dan nog wel als laatste nog een rondje met de cm yellow out, dan zijn ze wel wit en schoon.
Eline_S_S schreef:Panama, niks is erger als dit![]()
[ [url=m/LFUhpO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft zomereczeem maar is prima onder controle met een deken. De manen zijn er niet af door het schuren maar door de deken.. Als ik de deken af zou laten zou ze ze er af schuren dus ik heb niet veel keus
Peelie schreef:Joelle. Gebruik je 3 strengen op die foto? Ik heb ook wel eens 4strengig gevlochten. Maar dat is al weer een poosje terug. Ik ben altijd wel opzoek naar nieuwe vlechtideen.
Cleopatra voorpluknachtmerries....
_Joelle schreef:Peelie schreef:Joelle. Gebruik je 3 strengen op die foto? Ik heb ook wel eens 4strengig gevlochten. Maar dat is al weer een poosje terug. Ik ben altijd wel opzoek naar nieuwe vlechtideen.
Cleopatra voorpluknachtmerries....
bij deze vlecht heb ik 4 gedaan. het is een spaansevlechtals je op youtube spanish braid intypt kom je hem wel tegen.
wendy1987 schreef:[ [url=m/8Yv3lR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet altijd aan deze foto denken bij een cleopatra voorpluk
Niets aan geknipt. Merrie had gewoon zo'n rare voorpluk...
Heleennn schreef:wendy1987 schreef:[ [url=m/8Yv3lR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet altijd aan deze foto denken bij een cleopatra voorpluk
Niets aan geknipt. Merrie had gewoon zo'n rare voorpluk...
Dat vind ik nog reuze meevallen! Heb je die witte dekhengst van zangersheide wel eens gezien? Die nu alweer een tijdje met pensioen is? Dat is echt niet normaal
edit: gevonden! Levisto Z is de naam![]()
https://goo.gl/images/YfjCqG